Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".




 

Αγαπητοί συμπατριώτες
Μετά από χρόνια απραξίας και στείρας κριτικής σε όσους ασχολούνται με την αυτοδιοίκηση, αποφάσισα να πω ναι στην τιμητική για το πρόσωπό μου πρόταση του Θωμά Ρούσση, να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο της παράταξης «Πρώτα Ο Δημότης».
Ο λόγος που το έκανα είναι το ότι, αν στις ευκαιρίες συμμετοχής στα κοινά λέει, όχι ο ένας, όχι ο άλλος, τότε αφήνουμε τους εαυτούς μας έρμαια της διακυβέρνησης όσων επαγγέλλονται την πολιτική και κατά συνέπεια αυτών που βιοπορίζονται από αυτήν, φροντίζοντας –όπως είναι φυσικό-  πρώτα το δικό τους συμφέρον και μετά το κοινό.
Σαν αποτέλεσμα αυτού, ζητώ -από όσους διαβάσουν αυτές τις γραμμές-, να με επιλέξετε με την ψήφο σας, ούτως ώστε να σας εκπροσωπήσω στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο του Ωρωπού.
Δυστυχώς, υποσχέσεις δεν είμαι σε θέση να δώσω, ούτε είναι και του χαρακτήρα μου. Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω πως θα είμαι παρών, ενεργός, άμεσος και αποτελεσματικός, τόσο στα τυπικά μου καθήκοντα (δημοτικά συμβούλια, κ.λπ.), όσο και στα ουσιαστικά, που προσωπικά θεωρώ ότι είναι: η επαφή με τους δημότες, η γνώση, η κατάθεση προτάσεων, οι αναπτυξιακές ιδέες, ο διάλογος με όλους, αλλά και η διαφωνία –αν χρειαστεί- με όλους.
Με άλλα λόγια, αν τελικά επιλεγώ από εσάς, δεν σκοπεύω απλά να συμπληρώσω τον απαιτούμενο αριθμό δημοτικών συμβούλων.
Θα προσπαθήσω να είμαι η σκέψη και η φωνή του «απλού πολίτη» στο κέντρο λήψης των αποφάσεων για τους πολίτες.                                                                       

                                                                     Νίκος Τσάδαρης του Βασιλείου
                                                                   Πολιτικός μηχ/κός - Δημοσιογράφος


Σύντομο βιογραφικό:
Γεννήθηκα το 1956 στις Αφίδνες, όπου και ο τόπος της κύριας κατοικίας μου, είμαι παντρεμένος και έχω δυο παιδιά.
Τελείωσα το Βαρβάκειο και σπούδασα Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ, εργαζόμενος για περισσότερα από 30 χρόνια στα Δημόσια Έργα, ενώ ταυτόχρονα ασχολούμαι και με τη δημοσιογραφία στον χώρο της αυτοκίνησης.
Έχω συνεργαστεί με όλα τα μεγάλα Ελληνικά περιοδικά αυτοκινήτου (Auto
Εξπρές, 4Τροχοί, Auto Motor und Sport, Car & Driver, Drive), με τηλεοπτικά κανάλια (ΑΝΤ1, ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ, SevenX, Art TV, SBC, Star Κεντρικής Ελλάδας, κ.ά.) και με ραδιοφωνικούς σταθμούς (ANT1 Radio, BEST, Εν Λευκώ, Κανάλι Ένα Πειραιά, Ράδιο 4, κ.ά.), στις θέσεις συντάκτη, αρχισυντάκτη και παρουσιαστή.
Από το 1994 μέχρι και σήμερα συμμετέχω ανελλιπώς στην προσπάθεια του περιορισμού των τροχαίων ατυχημάτων, που είναι μάστιγα για την χώρα μας, μετεκπαιδεύοντας σαν συντονιστής των κέντρων Ασφαλούς Οδήγησης Safetrack  και DRIVEN περισσότερους από 12.000 οδηγούς.
Στα πλαίσια αυτά έχω συμμετάσχει στα Ευρωπαϊκά προγράμματα οδικής ασφάλειας «ΑΔΗΡΙΤΟ» και «Close To», καθώς και με το Ινστιτούτο Μεταφορών (Ι.Μετ.) σε εξειδικευμένα θέματα μετεκπαίδευσης εκπαιδευτών οδηγών και τακτικών οδηγών.
Το συγγραφικό μου έργο περιλαμβάνει τα δοκίμια «Ασφαλής Οδήγηση», «Τα μυστικά της Ασφαλούς Οδήγησης» και «Η Σπορ Οδήγηση».
Το χόμπι μου είναι οι αγώνες αυτοκινήτου στους οποίους συμμετέχω χωρίς διακοπή από το 1978, έχοντας πετύχει πολλές διακρίσεις μεταξύ των οποίων και έξη πρωταθλήματα. Πρόσφατα οι συναθλητές μου με επέλεξαν Πρόεδρο του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου.



Σχόλια