Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".


Φίλες και φίλοι,
Ονομάζομαι Γεώργιος Πούλος. Γεννήθηκα και κατοικώ στις Αφίδνες. Είμαι παντρεμένος με την Δήμητρα Κοροβέση και είμαι συνταξιούχος. Ασχολούμαι με τα κοινά εδώ και αρκετά χρόνια. Έχω εκλεγεί με τη συμπολίτευση, όπου η παρουσία μου, μιλάει με έργα κι έχω διατελέσει και επικεφαλής της αντιπολίτευσης, με προτάσεις και στήριξη της συμπολίτευσης, στα σημεία που συμφωνούσαμε. Το γεγονός όμως είναι ότι από όποια θέση κι αν βρισκόμουν, ήμουν πάντα δίπλα στους συμπολίτες μου, στις ανάγκες και τα δίκαια αιτήματά τους, σε όποιο οικισμό της Κοινότητάς μας και αν έμεναν.
Σε αυτές τις δύσκολες εποχές που βιώνουμε όλοι μας, πιστεύω, ότι προτεραιότητα έχει το κοινωνικό πρόσωπο, που θα πρέπει να επιδείξει η Δημοτική Αρχή προς τους δημότες της. Ο παράγοντας «Άνθρωπος» και οι ουσιαστικές ευαισθησίες των διοικούντων, θα πρέπει να κυριαρχήσουν σε όλο το Δήμο Ωρωπού. Υπάρχουν ελλείψεις σε έργα και υποδομές, αλλά στο συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης», υπάρχει θέληση για προσφορά έργου και αυτό είναι δέσμευση.
Δεν μπορούσα να είμαι απών, από το κάλεσμα του υποψηφίου Δημάρχου Ωρωπού, Θωμά Ρούσση, με στόχο ο Δήμος μας να γίνει ένας Δήμος πρότυπο, σε όλη την επικράτεια.
Με εκτίμηση,
Γεώργιος Πούλος

Σχόλια