Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΑΡΣΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"


Αγαπητοί συνδημότες,
Ονομάζομαι Αθανάσιος Βάρσος και είμαι Αντιστράτηγος της Ελληνικής Αστυνομίας εν αποστρατεία. Στην επαγγελματική μου διαδρομή υπηρέτησα  σε όλες τις  υπηρεσίες της Αστυνομίας και στις περισσότερες από αυτές ως προϊστάμενος Διοικητής (Δίωξη κοινού εγκλήματος, οικονομικού εγκλήματος, αλλοδαπών κλπ.).
Οι  Αστυνομικές  Ακαδημίες απ’ όπου αποφοίτησα, τα σεμινάρια που παρακολούθησα με κατέστησαν γνώστη πολλών επιστημών, όπως  Νομικής, Κοινωνιολογίας, Εγκληματολογίας, Ψυχολογίας κλπ.
Είμαι παντρεμένος  με την εκπαιδευτικό  Βάσω Βλάχου, έχουμε  δύο παιδιά, τον Παναγιώτη Βάρσο, Ιατρό-Χειρουργό στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο  και τον Κωνσταντίνο Βάρσο εκπαιδευτικό-ερευνητή Εφαρμοσμένων  Μαθηματικών.
Σήμερα είμαι συνταξιούχος και διαθέτω τον χρόνο, τις γνώσεις και το μεράκι να προσφέρω στο Δήμο Ωρωπού. Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε ένα καλύτερο Δήμο με συνοχή στις υπηρεσίες του, ήθος, αξιοπρέπεια, διαφάνεια, προοπτική, που μέσα από  την Παιδεία και τον Πολιτισμό του, θα φέρει ανάπτυξη και καλύτερη ποιότητα ζωής  για εμάς και τα παιδιά μας .
Στόχος μου είναι μέσα από τον εθελοντισμό και την ενεργοποίηση του κάθε Δημότη, να ανταποκριθώ με υψηλό αίσθημα ευθύνης στις ανάγκες της καθημερινότητας των συνδημοτών μου.
Με εκτίμηση
Αθανάσιος Βάρσος

Σχόλια