Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΛΑΘΑΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".


Ονομάζομαι Σταυρούλα Καλαθάκη. Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1978. Είμαι απόφοιτη ΤΕΛ και ΤΕΕ και εργάζομαι ως ελεύθερη επαγγελματίας. Με βάση τις δημόσιες σχέσεις την επικοινωνία με τον κόσμο, κατάφερα να συμμετάσχω σε δραστηριότητες και πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου μου. Τα τελευταία χρόνια είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου οικισμού Νέας Εκάλης Χαλκουτσίου.
Γνωρίζοντας καλά τα προβλήματα και τις προσδοκίες των κατοίκων και οικιστών της περιοχής μου, αποφάσισα να ενταχθώ στο Δημοτικό συνδυασμό «ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ», με Υποψήφιο Δήμαρχο τον Θωμά Ρούσση, ώστε να πραγματοποιήσω μαζί του, αυτό που όλοι θα θέλαμε να βλέπαμε στον δήμο μας. Αξιοκρατία, κοινωνική πρόνοια, καθαριότητα και πάνω από όλα, πρωτεύουσα θέση να έχει ο παράγοντας ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Έχω μάθει να παλεύω για το δίκαιο και αυτό προτίθεμαι να κάνω και από την θέση του Τοπικού Συμβούλου, εφόσον με τιμήσετε με την ψήφο σας.

Με εκτίμηση,
Σταυρούλα Καλαθάκη

Σχόλια