Ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΟΥΠΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".


Ονομάζομαι Νικόλαος Κουρούπης. Γεννήθηκα το 1963 στον Ωρωπό. Υιός του Κωνσταντίνου Κουρούπη και της Αλεξάνδρας Τούκα. Έχω φοιτήσει σε όλες τις τάξεις στα σχολεία του Ωρωπού.
Σε πολύ μικρή ηλικία χάραξα την επαγγελματική μου πορεία στην Αθήνα, υπηρετώντας όλες τις σκοπιές του εμπορίου, λιανικό και χονδρικό.
Οι επιχειρηματικές μου δραστηριότητες επεκτάθηκαν και διατηρούνται έως σήμερα ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος ξένων εταιρειών, Γαλλικών κατά κόρων με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία ειδών DIY και Home Improvement. Επίσης, από το 2012 έως σήμερα, είμαι γενικός διευθυντής, στην Ελλάδα, πολυεθνικής εταιρείας, κατασκευάστριας ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.
Είμαι παντρεμένος με την Στέλλα Γκλαβάνου, απόφοιτη της Γαλλικής Φιλολογίας όπου εργάζεται μαζί μου. Έχουμε έναν γιό, τον Παναγιώτη.

Σχόλια