Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".


Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,
Είναι η πρώτη φορά που απευθύνομαι σε εσάς ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. Δηλώνω έτοιμος να προσπαθήσω με το 100% των δυνατοτήτων μου, για να προσφέρω στην τοπική κοινωνία. Γνωρίζω ότι τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας μας είναι πολλά και ακόμα παραμένουν άλυτα. Όπως κάθε ένας από εσάς, έτσι και εγώ σοβαρά προβληματισμένος για το μέλλον του Δήμου μας, αποφάσισα να προσφέρω με την συμμετοχή μου στις εκλογές αυτές τον καλύτερο εαυτό μου, πασχίζοντας και κοπιάζοντας, πάντα με γνώμονα μόνο το καλό του τόπου μας.
          Να μην σταθώ αμέτοχος απέναντι στα προβλήματα του Δήμου, αλλά συμμέτοχος στην προσπάθεια επίλυσής τους.
          Ο Δημότης με αναθεωρημένες πλέον τις απόψεις του και απαγκιστρωμένος από ιδεολογίες και κόμματα, χρειάζεται να αναδείξει τα πρόσωπα εκείνα που θα αναλάβουν τις τύχες του για τα επόμενα 5 σημαντικά χρόνια για το Δήμο μας.
          Να επιλέξει με τον σταυρό προτίμησης πρόσωπα άφθαρτα, ειλικρινή και με όρεξη για δημιουργία.
          Να ψηφίσει πρόσωπα με ήθος, αξιοπρέπεια, εντιμότητα και υπευθυνότητα.
          Πιστεύοντας πως ο ψηφοφόρος δεν έχει χάσει τα κριτήριά του, για να εισπράξει κάτι θετικό η τοπική κοινωνία και όχι ΕΓΩ,
….υπολογίζω στη στήριξή Σας.
          Δεν αρκεί μόνο η επιθυμία για συμμετοχή νέων προσώπων στα κοινά, αλλά χρειάζεται και η στήριξη και η ανάδειξή τους με την ψήφο Σας. 

Με εκτίμηση,
Ο υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Πάντος Γεώργιος

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:
Γεννήθηκα στις 6 Δεκεμβρίου 1969. Μεγάλωσα και διαμένω μέχρι και σήμερα στις Αφίδνες. Είμαι γιός του Νικολάου Γ. Πάντου και της Μαρίας Αθ. Κόλλια. Είμαι παντρεμένος με την Ιωάννα Αλ. Ζουγανέλη, Δικηγόρο, και έχουμε δύο παιδιά, την Αλεξάνδρα 8 ετών και τον Νικόλα 4 ετών. Τελείωσα το πρώτο Δημοτικό Σχολείο Αφιδνών και το πρώτο Γυμνάσιο και Λύκειο Κηφισιάς. Είμαι πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός του τμήματος Πολιτικών Δομικών Έργων και Ενεργειακός Επιθεωρητής. Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα από το 1996. Από το 2003 δραστηριοποιούμαι στο τομέα των κατασκευών. Τα τρία τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τον Αθλητικό Σύλλογο «Α.Ο. ΑΦΙΔΝΑΙΚΟΣ» και είμαι γενικός αρχηγός και μέλος του Δ.Σ. αυτού.

Σχόλια