Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ



Αγαπητοί φίλοι, αγαπητά μέλη του Συλλόγου Πολυτέκνων,
Είμαι στη δυσάρεστη συναισθηματικά θέση, να ανακοινώσω την αποχώρηση  μου από τον Σύλλογο των Πολυτέκνων. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους καλούς φίλους και συνεργάτες, που κατανόησαν και αγκάλιασαν αυτή την προσπάθεια, όπου ήμουν παρών από την γένεσή της, καθότι υπήρξα ιδρυτικό μέλος του συλλόγου από τα πρώτα του βήματα.
Πολλές δυσκολίες ακολούθησαν αυτή την προσπάθεια, πολλές αντιξοότητες μας έκαναν να διστάσουμε και να πικραθούμε. Κόντρα σε πολλούς που πολεμούσαν τον σκοπό μας, είχαμε να παλέψουμε πολλές φορές με την αμφισβήτηση και τον εμπαιγμό, ποτέ όμως παρατώντας αυτό τον τίμιο αγώνα, προς όλους εμάς και τα παιδιά μας. Κόντρα σε αυτούς που θέλησαν να εκμεταλλευτούν πολιτικά αυτή την προσπάθεια, εποφθαλμιώντας μελλοντικά, στην ανάδειξη και αναρρίχησή τους στην τοπική σκηνή του τόπου μας, διεκδικώντας σήμερα από τα μέλη και τους συναδέλφους μας, δώσαμε υπόσταση στο Σύλλογο αυτό. Είμαι  υπερήφανος για αυτή την προσπάθεια  και πιστεύω πως έφτασε η ώρα να διεκδικήσουμε περισσότερες παροχές για εμάς  και τις οικογένειες μας, μέσα στην τρομερή αυτή κρίση, που πλήττει την κοινωνία και την πατρίδα μας.
Για  τον λόγο αυτό, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος να ανακοινώσω, την τιμητική πρόταση του υποψήφιου δημάρχου Θωμά Ρούσση στο πρόσωπό μου, και να ενταχθώ τελικά στο ψηφοδέλτιο του για την επομένη εκλογική αναμέτρηση στο Δήμο μας. Οι αγώνες των τελευταίων τριών ετών του Συλλόγου, υπέδειξαν, κατά την άποψή μου, την αναγκαιότητα μιας δυναμικότερης παρουσίας και εκπροσώπησης του Συλλόγου, στην ανώτερη βαθμίδα διοικητικών οργάνων, όπως είναι αυτά του Δήμου.
Είναι επιβεβλημένη  η ανάγκη να διεκδικήσουμε τα μέγιστα, μέσα από τα συλλογικά όργανα του Δήμου και να γίνουν γνωστά όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η πολύτεκνη οικογένεια.
Κατόπιν  συζήτησης και προγραμματισμού, με τους ανθρώπους που θα αποτελέσουν την δημοτική ομάδα του κυρίου Ρούσση, συμφωνήσαμε στην προσπάθεια επίλυσης χρόνιων αιτημάτων μας, που θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα του συνδυασμού μας, όπως :
1. Δραστική μείωση στα δημοτικά τέλη για τις πολυμελείς οικογένειες .
2. Μείωση των τελών ύδρευσης σε ποσοστό 50% για τις πολύτεκνες οικογένειες, και 25% για τις τρίτεκνες.
3. Δωρεάν ετήσια συνδρομή, σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τα νομικά πρόσωπα του δήμου.
4. Δημιουργία μαγειρείου- εστιατορίου, υπό την αιγίδα του δήμου, με πραγματικές συνθήκες υγιεινής, για παροχή γευμάτων και σίτιση στους ανήμπορους.
5. Δημιουργία του θεσμού «ΒΟΗΘΩ», που θα παρακολουθεί και θα συνδράμει άμεσα και διακριτικά στην πολυμελή οικογένεια, όπου χρειάζεται, από την καθημερινή διαβίωση έως και την στήριξη, σε όποιο επίπεδο αυτή ζητηθεί (νομική,ιατρική εκπαιδευτική, χρηματική, κ.α.).
6. Ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη σε ανασφάλιστες, πολυμελείς οικογένειες.
7.  Δημιουργία επιδόματος  φοίτησης, όπου θα στηρίζονται οι φοιτητές των πολυμελών οικογενειών.
8. Νέο χώρο στέγασης, με  ύπαρξη αίθουσας πολλαπλών δραστηριοτήτων, αποθήκη, κατάλληλο για χρήση όλων των δράσεων μας.
Η αγάπη μου για το Σύλλογο είναι δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη. Θεωρώ, όμως ηθική υποχρέωση μου, την παραίτηση τη δεδομένη στιγμή.
Θα  είμαι  πάντα στο πλευρό των φίλων, από όπου κι εάν βρεθώ στο μέλλον. Παρακαλώ να γίνει δεκτή η παραίτησή μου.
Ευχαριστώ,
ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ

  

Σχόλια