Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"



Ονομάζομαι Νικόλαος Αναστασίου. Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1966. Ο παππούς (Mπουρνέζος), η γιαγιά και ο πατέρας μου κατάγονται από το Καπανδρίτι Αττικής, όπου και εδώ και 5 χρόνια διαμένω μόνιμα.
Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Μaster in Business Administration (ΜΒΑ) και Πτυχίου Bachelor of Science in Economics (BA) από το πανεπιστήμιο του San-Diego της California, όπου και διέμεινα δεκαπέντε χρόνια.
Έχω εργασθεί σε διευθυντικές θέσεις Αμερικανικών εταιριών στην California με κύριο άξονα την ανάπτυξη αγορών και τη διοίκηση των πωλήσεων. Στην Ελλάδα επέστρεψα το 1999. Σήμερα είμαι ανώτατο διευθυντικό στέλεχος Αμερικανικής πολυεθνικής εταιρίας στο χώρο της υψηλής τεχνολογίας.  Μιλάω άριστα Αγγλικά, Ισπανικά και Γαλλικά.
Λόγω της αγάπης μου για τον τόπο μας, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω το ενδιαφέρον μου για την τοπική αυτοδιοίκηση. Σε μια εποχή οικονομικών και κοινωνικών ανακατατάξεων, πρέπει να αγωνιστούμε για ένα Δήμο που θα είναι ο καθημερινός συμπαραστάτης του πολίτη. Η μακρόχρονη διεθνής γνώση και εμπειρία μου μπορεί να προσφέρει σε ιδέες και έργα στον Δήμο Ωρωπού.
Με την πεποίθηση ότι θα τύχω της εμπιστοσύνης σας για να συμμετέχω στο Δημοτικό συμβούλιο της  Δημοτικής αρχής Ωρωπού, με το συνδυασμό «ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ» του  Θωμά Ρούσση, σας καλώ όλους να στηρίξετε την προσπάθεια μου με τη ψήφο σας.

Με εκτίμηση,
Νικόλαος Αναστασίου

Σχόλια