Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΔΑΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

Ονομάζομαι Παρδάλης Δημήτρης και είμαι 30 ετών. Γεννήθηκα και διαμένω μόνιμα στο Πολυδένδρι. Είμαι παντρεμένος με την Πέτσα Λουκία, η οποία επαγγέλεται ως καθηγήτρια ελληνικής Φιλολογίας, και έχουμε αποκτήσει μια κορούλα τριών μηνών.
     Το 2002 εισήχθηκα στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, όπου και σπούδασα στο τμήμα των Οικονομικών Επιστημών. Μετά το τέλος των προπτυχιακών μου σπουδών ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία, απ’ όπου απέκτησα MasterστηΛογιστική και τα Χρηματοοικονομικάαπό το Durham University. Σήμερα, εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος πάνω στον τομέα σπουδών μου.
     Το ενδιαφέρον και η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκινά από την αγάπη για τον τόπο που με γέννησε και με ανάθρεψε. Ασφαλώς, τα προβλήματα του καιρού μας, όπως και οι ανάγκες του τόπου μας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση μου να συμμετάσχω ως υποψήφιος σ’ αυτές τις δημοτικές εκλογές.Με τη ματιά του σύγχρονου νέου θεωρώ ότι το πρόγραμμα του Θωμά Ρούσση αγγίζει όλες τις πτυχές κοινωνικής και πολιτισμικής βελτίωσης. Αφετηρία λοιπόντων αλλαγών αποτελεί η εκλογή  του και αυτή βρίσκεται στη δικαιοδοσία όλων μας.
     Ας αγωνιστούμε γι΄αυτόν τον τόπο όλοι μας! 
Με εκτίμηση,
Παρδάλης Δημήτρης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ωρωπού

Σχόλια