Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΓΙΟΛΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"



Ονομάζομαι Χρήστος Μαργιόλας του Ηλία. Κατάγομαι από την Δημοτική Κοινότητα Χαλκουτσίου και γεννήθηκα το 1972. Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα Τσάκωνα και έχουμε δύο παιδιά τον Hλία και την Ανδρονίκη.
Στην προσωπική μου ζωή με διακρίνει η εντιμότητα, η τιμιότητα, η αγάπη μου για τον συνάνθρωπο και τον τόπο μου.
Χαρακτηριστικά που βρήκα και στο πρόσωπο του υποψηφίου Δημάρχου Θωμά Ρούσση, αν λάβει κάποιος υπόψη του πόσα προσέφερε στην τέως Κοινότητα Συκάμινου, ως Πρόεδρος και της εκτίμησης που χαίρει απ΄ την πλειοψηφία των συμπολιτών του.
Μικροσυμφέροντα των λίγων δεν θα εξυπηρετηθούν και η διαφάνεια στις αποφάσεις μας και στις ενέργειες μας, θα είναι το κύριο μέλημα μας.
Θα είμαι εκεί για σας, να αφουγκραστώ τα προβλήματα σας, από τον πιο μικρό ως το γεροντάκι και να σας βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις.
Σας καλώ να με εμπιστευτείτε με την ψήφο σας και εγώ από την μεριά μου δεν θα σας απογοητεύσω.
Με εκτίμηση,
                                                                 Χρήστος Μαργιόλας

Σχόλια