Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΙΚΗΤΑΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"


Αγαπητοί φίλοι,
Ονομάζομαι Χριστίνα Νικηταρά – Κρεμμύδα. Γεννήθηκα στην Κώ, και σπούδασα Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δίδαξα στην Δευτεροβάθμια και Ανωτάτη εκπαίδευση στην Αθήνα και την Γερμανία. Μετεκπαιδεύτηκα στο πανεπιστήμιο της Κολωνίας και είμαι Διδάκτωρ φιλοσοφίας. Διετέλεσα Διευθύντρια Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.  Στο πλαίσιο του Δήμου, υπήρξα από τα ιδρυτικά μέλη της Εθελοντικής Τράπεζας Τροφίμων, η οποία εξακολουθεί αθόρυβα να προσφέρει από 3ετίας στους συνδημότες μας, όπως, επίσης, ήμουν ιδρυτικό μέλος στου Συλλόγους Πολυμελών Οικογενειών Ωρωπού και Γραμματέας του ΔΣ. Είμαι παντρεμένη με τον γιατρό Δρ. Νίκο Κρεμμύδα και έχω 5 παιδιά.
Ζούμε μια δύσκολη εποχή. Η Ελλάδα ευρίσκεται σε μία καμπή, αν και όχι πρώτη φορά στην ιστορία της ,κι όλοι νοιώθουμε την οικονομική και κατ΄επέκταση την κοινωνική πίεση, έχουμε οικογένειες, παιδιά κι εγγόνια και πρέπει να τα καταφέρουμε.
Η δύσκολη αυτή περίοδος απαιτεί από εμάς τους Έλληνες σύμπνοια, να ξεχάσουμε μικροπολιτικές του παρελθόντος κι ΟΛΟΙ μαζί, ενωμένοι, να στήσουμε τα θεμέλια μιας Νέας Ελλάδας, έχουμε υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας να τους δώσουμε ένα καλύτερο μέλλον σ΄αυτή την χώρα. 
Δέχθηκα την τιμητική πρόταση του κ.Θωμά Ρούσση, και είμαι υποψήφια στην Σκάλα Ωρωπού, με το συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης», γιατί θέλω την επόμενη δύσκολη 5ετία να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον τόπο αυτό που ζούμε εμείς και θα ζήσουν τα παιδιά μας.  Θέλω να καταθέσω την εμπειρία μου και να συμμετέχω στα κοινά του Δήμου μας, γνωρίζοντας τις επερχόμενες ανακατατάξεις στους δήμους της Ελλάδας, -  στην παιδεία, Υγεία κτλ. 
Σήμερα κτίζουμε το μέλλον των παιδιών μας, γι’ αυτό δεν μπορούμε να στηριχθούμε σε μεθόδους και συμπεριφορές του παρελθόντος που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση. Ο τόπος μας έχει ανάγκη όλους μας και καμιά εμπειρία δεν πρέπει να χαθεί.
Αν με τιμήσετε με την ψήφο σας, στο πλαίσιο του Δημοτικού συμβουλίου θα εργαστώ πέρα από ιδεολογίες και αγκυλώσεις του παρελθόντος  για την αναβάθμιση και το μέλλον του Δήμου μας, καλώντας τον καθένα από εσάς, να συμπορευθούμε με αλληλεγγύη  και κοινή δράση.

Με εκτίμηση,
Χριστίνα Νικηταρά - Κρεμμύδα

 

Σχόλια