Η ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΛΕΜΠΟΥΣΗ (ΞΕΝΙΑ)


Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,

Ονομάζομαι Πολυξένη (Ξένια) Λεμπούση και γεννήθηκα στην Αθήνα το 1986. Είμαι μέλος πολύτεκνης οικογένειας, μεγάλωσα και διαμένω μόνιμα στο Συκάμινο, τόπο καταγωγής του πατέρα μου κι εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος στον Ωρωπό.
Αποφοίτησα από το ΤΕΕ Σκάλας Ωρωπού, με ειδικότητα στην Οικονομία και Διοίκηση. Από τα μαθητικά μου χρόνια, είχα έντονο ενδιαφέρον για τα κοινά και πολιτικά δρώμενα του τόπου μας.
       Είναι η πρώτη φορά, που ενεργοποιούμαι ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος. Δέχτηκα με χαρά το κάλεσμα του Υποψηφίου Δημάρχου  Θωμά Ρούσση, επικεφαλής του συνδυασμού «Πρώτα ο Δημότης» και  συντάσσομαι στην προσπάθεια του, γιατί κάνει ένα νέο ξεκίνημα, με νέους και αξιόλογους ανθρώπους με «ανοιχτά μυαλά», γεμάτους όρεξη για δουλειά, με γνώση, εμπειρία, αποφασιστικότητα, θέληση για αλλαγές, με όνειρα και ελπίδα για το μέλλον του τόπου μας.
       Θεωρώ τιμή μου, που επιλέχθηκα να στηρίξω τον Θωμά Ρούσση, επειδή πιστεύω πως λειτουργεί με γνώμονα την ακεραιότητα και την ευθύτητα, επιδιώκοντας να οδηγήσει τον Ωρωπό σε μια πορεία ανάπτυξης και δημιουργίας, όπως οδήγησε υπό τη 12ετή προεδρία του, την Κοινότητα Συκαμίνου.
      Σκοπός μου είναι να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις, ώστε ο Ωρωπός να διεκδικήσει με αξιοπρέπεια τη θέση, που του αρμόζει και όλοι μαζί να αγωνιστούμε με ήθος και δυναμισμό για κάθε πολίτη. Στην πορεία μου έως σήμερα, δεν υπήρξα ποτέ ιδιοτελής και αναξιοπρεπής και είναι κανόνας στη ζωή μου για τα επόμενα χρόνια. Δεν ζήτησα και δεν ωφελήθηκα από κανέναν, καθώς έμαθα να ζω με αξίες και να παλεύω για ό,τι επιθυμώ να κατακτήσω.
     Αυτό που μας ενώνει και αφορά άμεσα τη ζωή μας, δεν είναι μόνο το παρόν αλλά κυρίως το μέλλον, που οφείλουμε να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας. Βοηθήστε με να συμβάλω και εγώ σε αυτή την προσπάθεια, ώστε τα όνειρα όλων μας να γίνουν πραγματικότητα. Να κοιτάξουμε όλοι γύρω μας και να τα αλλάξουμε όλα προς το καλύτερο.
    Ζώντας στον Ωρωπό, κατάλαβα ότι οι στόχοι και τα οράματα των νέων της πόλης μας είναι κοινά.
Γι αυτά, θα διεκδικήσουμε και θα παλέψουμε με τον συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης».
Με εκτίμηση και σεβασμό
Η υποψήφια δημοτική σύμβουλος
Πολυξένη (Ξένια) Λεμπούση

Σχόλια