Η ΓΙΟΥΛΗ ΚΡΕΤΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΓΙΟΥΛΗ (Γεωργία) ΚΡΕΤΣΗ

Γεννήθηκα το 1973 στην Αθήνα. Είμαι παντρεμένη από το 2005 και έχω δυο παιδιά, τον Αιγέα και την Ήλιδα. Σπούδασα στην Ανώτερη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γ. Θεοδοσιάδη, από την οποία πήρα πτυχίο το 1996. Το 1997, παρακολούθησα σεμινάρια Θεατρικού Παιχνιδιού στο Θέατρο της Ημέρας του Λ. Κουρετζη. Την ίδια χρονιά,  δημιούργησα στο Δήμο Πεύκης το τμήμα Θεατρικού Παιχνιδιού. Το 1998, με συνεργασία των μαθητών του 1ου και 5ου δημοτικού σχολείου Πεύκης, λάβαμε μέρος στο Φεστιβάλ Παιδιού, όπου και κερδίσαμε το 1ο Βραβείο Ταινίας Μικρού Μήκους και Μουσικοθεατρικής Παράστασης. Στο Δήμο Πεύκης συμμετείχα από το 1997 έως το 2000, σε πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων ως παρουσιάστρια και εμψυχώτρια θεατρικού Παιχνιδιού. Από το 1996 έως και το 2001 πρωταγωνίστησα και συμμετείχα σε θεατρικές παραστάσεις, τηλεοπτικές σειρές και εκπομπές ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Το 1999 ιδρύω την εταιρία ψυχαγωγικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων Παντομίμας Θεάματα. Την 10ετη λειτουργία της εταιρίας συνεργάστηκα με τον Δήμο Αθηναίων, τον Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλο, την ΕΛΕΠΑΠ, τον Σύλλογο Ελπίδα κ.α
Το 2010 αποσύρθηκα από την επαγγελματική μου δράση, ώστε να αφιερωθώ στην οικογένεια και στην ανατροφή των παιδιών μου. Από το 2011 διαμένω στον οικισμό Αγία Τριάδα Αφιδνών. Το 2015 δημιούργησα το τμήμα θεατρικού Παιχνιδιού στον πολιτιστικό σύλλογο ΑΦΙΔΝΕΣ 2000, παρουσιάζοντας θεατρικές παραστάσεις. Το Δεκέμβριο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2017 διετέλεσα πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Αφιδνών.
Για εμένα ο πολιτισμός είναι σκοπός. Παιδεία χωρίς πολιτισμό δεν υπάρχει όπως και πολιτισμός χωρίς παιδεία.
Συντάσσομαι με όλες τις δυνάμεις μου στο πλευρό του κυρίου Θωμά Ρούσση γιατί έχει την γνώση και την θέληση να τα αλλάξουμε όλα κοιτώντας μπροστά κάνοντας βήματα με αρχηγό τον δημότη.

Με εκτίμηση
Γιούλη Κρέτση
Υποψήφια με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια