Ο ΒΛΑΧΑΪΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ " Πρώτα Ο Δημότης"

ΒΛΑΧΑΪΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Γεννήθηκα στον Ωρωπό, στις 5 Απριλίου 1985. Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα και έχω ένα κοριτσάκι 3 ετών. Σπούδασα στη Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης και είμαι πτυχιούχος Μηχανικός Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος.
Η οικογένεια και το ευρύτερο οικείο περιβάλλον μου, αποτελούνται από άτομα που πάντα τους απασχολούσαν τα κοινά και η προσφορά στους συγχωριανούς τους, ειδικά στο όμορφο οικισμό του Δήμου μας τον Ωρωπό. Το ενδιαφέρον τους και η δυνατότητα να προσπαθούν πάντα για τη βελτίωση της καθημερινότητας και τις συνθήκες αναβάθμισης για τον τόπο που αγαπούν, είναι αναγνωρίσιμα από όλους τους συγχωριανούς τους.
Με την ίδια θέρμη συνεχίζω και εγώ αυτήν την προσπάθεια, επιλέγοντας την ομάδα του Δημάρχου Ωρωπού και κ. Θωμά Ρούσση και της Παράταξης "Πρώτα Ο Δημότης", επικροτώντας τις τεράστιες προσπάθειες που έχει καταβάλει αυτά τα 5 χρόνια, πιστεύοντας στο όραμα της επόμενης ημέρας για ένα σύγχρονο Δήμο με αναπτυξιακές ευκαιρίες για όλους τους συνδημότες μας. Συνεχίζουμε για έναν Δήμο ακόμα καλύτερο!

Με εκτίμηση
Βαγγέλης Βλαχαϊτης
Υποψήφιος με το συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια