Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".


«…πολίτης δι’ απλώς ουδέν των άλλων
ορίζεται ή τω μετέχειν κρίσεως και  αρχής»,

Μετάφραση: Την έννοια όμως πολίτης δεν καθορίζει τίποτε άλλο περισσότερο, από την συμμετοχή στα κοινά.  

Φίλες και Φίλοι,
Με τα λόγια αυτά από τα «Πολιτικά» του Αριστοτέλη και κατόπιν πολλής και γόνιμης σκέψης, αναλύοντας ταυτόχρονα τα μέχρι στιγμής δημοτικά δρώμενα, αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να προσπαθήσω να βοηθήσω τον τόπο μας, αξιοποιώντας την διάθεση μου για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο αλλά, κυρίως, την εμπειρία που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας σε διάφορες επιτελικές θέσεις μεγάλων εταιριών, πολυεθνικών και μη.
Αρωγός σε αυτή μου την προσπάθεια είναι η πίστη στο πρόσωπό μου, του φίλου μου και αρχηγού του συνδυασμού «Πρώτα ο Δημότης», Θωμά Ρούσση, ο οποίος μου έκανε την τιμή να μου προσφέρει μια θέση υποψηφίου δημοτικού συμβούλου στον συνδυασμό του, αλλά κυρίως η πίστη που έχω σε όλους εσάς ότι θα στηρίξετε αυτή μας την προσπάθεια, εκτιμώντας τόσο το απόλυτα επιτυχημένο αυτοδιοικητικό παρελθόν του Θωμά Ρούσση, όσο και την συστράτευση μου σε αυτή την πορεία με «Γνώση και Εμπειρία».
Είναι πολύ συνηθισμένο αυτή την περίοδο να ακούτε διάφορες υποσχέσεις από τους υποψήφιους. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ακολουθείται αυτή η πεπατημένη οδός. Το μόνο που θα πρέπει να υποσχεθεί κάποιος, κυρίως στον εαυτό του, και μετά στους συνδημότες του είναι πως θα κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό, προκειμένου να υπάρχει συνεννόηση  και χρηστή διαχείριση σε όλα τα δημοτικά θέματα με γνώμονα βασικές αρχές όπως Αξιοκρατία, Ομαδικότητα, Ακεραιότητα, Υπευθυνότητα, Καινοτομία, Ευθύτητα, Επαγγελματισμό και Προσήλωση στις Αξίες, τα Ιδανικά και τα Ιερά του Έθνους μας που τόσα χρόνια έχουμε παραμελήσει.
Με γνώμονα τα παραπάνω είμαι βέβαιος ότι η συμπόρευσή μου με το συνδυασμό «Πρώτα ο Δημότης» του Θωμά Ρούσση, είναι η ιδανική επιλογή προκειμένου να υπάρξει μια νέα εποχή για τον Δήμο μας.
Και λίγα λόγια για μένα…
Γεννήθηκα το 1968 στην Αθήνα και αποφοίτησα από το τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πολυτεχνείου Πατρών το 1993. Μετά την εκπλήρωση των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων στον ελληνικό στρατό το 1995, άρχισα την επαγγελματική μου καριέρα. Έχω διατελέσει Προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου και Logistics στην NISSAN (5 χρόνια), Διευθυντής εφοδιαστικής αλυσίδας (Προμήθειες, προγραμματισμός παραγωγής και project) στην AEG Hellas (7 χρόνια), Διευθυντής  Ποιοτικού Ελέγχου και Logistics στην FORD Motor Hellas (6 χρόνια), τα 4 τελευταία χρόνια διατηρώ επιχείρηση υπηρεσιών Μηχανολόγου Μηχανικού και παράλληλα εκπονώ την διδακτορική μου διατριβή στο τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πολυτεχνείου Πατρών με θέμα την καύση στερεών καυσίμων βιομάζας. Διαμένω μόνιμα στο Μαρκόπουλο Ωρωπού από το 2004. Είμαι παντρεμένος και έχω 3 παιδιά.

Καλό Αγώνα σε όλους
ΚΩΝ/ΝΟΣ  Α. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
Μηχανολόγος Μηχανικός
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος,
στο Μαρκόπουλο Ωρωπού.

Σχόλια