Η ΑΜΑΛΙΑ ΣΑΜΑΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"


Αγαπητοί μου συνδημότες, Φίλες και Φίλοι,
Γεννήθηκα στην Αθήνα αλλά στους Αγίους Αποστόλους, Καλάμου Αττικής, διαμένω ως παραθερίστρια με τους γονείς και τα αδέλφια μου από το 1961, τα τελευταία δε, δεκαπέντε χρόνια ζω μόνιμα με την οικογένεια μου, σε αυτόν τον ευλογημένο Τόπο.
Αποφοίτησα από το Μαράσλειο Αθηνών έχω σπουδάσει Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία. Εργάστηκα από το 1976 μέχρι το 2006 στην μεγαλύτερη Ναυτασφαλιστική Εταιρεία αντιπροσωπειών Lloyds, ως Βοηθός Διεύθυνσης.
Είμαι πτυχιούχος σε θέματα Διακόσμησης  Εσωτερικού και εξωτερικού χώρου από τα Επιμορφωτικά Κέντρα Πανεπιστημίου Κύπρου και Δενδροκομίας, Ανθοκομίας,  Ανθοδετικής, από το Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών  Αθηνών. Από το 2008 είμαι Συνταξιούχος  και ασχολούμαι με τις Δημόσιες Σχέσεις και τα κοινά.
Η προσχώρησή μου στο συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης» αποτελεί μία πράξη θετικής αντίδρασης απέναντι στο ότι, δεν κάνουμε μεγάλα έργα για να θεωρούμε εαυτόν πάνω από τους άλλους συμπολίτες μας. Πρέπει απλά να είμαστε μαζί τους. Δίπλα τους. Να μην προσπαθούμε να γίνουμε άνθρωποι επιτυχίας, αλλά άνθρωποι αξίας.
Η Σωστή συνεργασία, η εργατικότητα, η τιμιότητα, το ειλικρινές ενδιαφέρον για τα προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο μας, είναι οι πιο αποφασιστικοί παράγοντες για την πρόοδο και την ανάπτυξη ενός Δήμου.
 Αναγνωρίζοντας, τα στοιχεία αυτά, στο πρόσωπο του Υποψηφίου Δημάρχου Ωρωπού κ. Θωμά Ρούσση, με πλήρη συνείδηση, συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του Δημοτικού Συνδυασμού του, γιατί με αυτές τις αρχές θέλω να κινηθώ, προσφέροντας τον καλύτερο εαυτό μου στις υπηρεσίες του τόπου που επέλεξα να αποκαλώ «Χωριό μου». 
Με εκτίμηση,
Αμαλία Σαμαρά

Σχόλια