Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΩΤΗΡΧΟΥ - ΤΟΤΟΜΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"



Ονομάζομαι Δήμητρα Σωτήρχου – Τοτόμη. Γεννήθηκα  και κατοικώ μόνιμα στο Πολυδένδρι Αττικής. Οι γονείς μου κατάγονται από το Πολυδένδρι Αττικής και από το Καπανδρίτι Αττικής, με ρίζες από  τον Κάλαμο Αττικής και τις Αφίδνες Αττικής.

Είμαι παντρεμένη με τον Σπύρο Κων. Τοτόμη (συνταξιούχο), και έχω δυο παιδιά τον Κωνσταντίνο 29 ετών, Οικονομολόγο, που εργάζεται σε μεγάλο Όμιλο Εταιρειών, και τον Γιώργο, 21 ετών, φοιτητή, στο Τμήμα Μ.Μ.Ε, Δημοσιογραφίας και Επικοινωνίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

     Εργάζομαι επι τριάντα επτά (37) συνεχόμενα χρόνια σε Συμβολαιογραφείο στο Καπανδρίτι Αττικής, αρχικά του Συμβολαιογράφου Σταμάτη Βασιλάκου και τώρα της Συμβολαιογράφου Άννας Βασιλάκου. Προηγουμένως, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, είχα εργαστεί στο Υποθηκοφυλακείο Μαραθώνα.

Έχω εκλεγεί και διατελέσει ανά τακτά διαστήματα Πρόεδρος και Γραμματέας του Λαογραφικού Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Πολυδενδρίου Αττικής, από της ιδρύσεως του μέχρι και σήμερα. Παράλληλα, είμαι μέλος της Ενοριακής Δράσης του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Πολυδενδρίου  Αττικής .

Στην εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία την οποία βιώνουμε, πρέπει όλοι να συστρατευθούμε για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας και να υπερασπιστούμε τους συμπολίτες μας και τα θέλω τους. Κατόπιν τούτου, θεωρώ χρέος μου ως ενεργός πολίτης, να θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση σας και να συνδράμω στην προσπάθεια του Υποψήφιου Δημάρχου, Θωμά Ρούσση.

Τέλος, θα ήθελα να γνωρίζετε, ότι η ψήφος και η στήριξη σας αποτελεί δέσμευση για μένα, έχοντας ως στόχο και βασική αρχή το «Πρώτα Ο Δημότης ».



Σας ευχαριστώ πολύ,

με εκτίμηση, σεβασμό και αγάπη για τον Δημότη,

Δήμητρα Σωτήρχου –Τοτόμη

Υπάλληλος Συμβολαιογραφείου

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Ωρωπού

                                     

Σχόλια