Η ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ


Αγαπητοί συμπολίτες, φίλοι και φίλες,

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω μόνιμα στο Συκάμινο. Αν και μόλις 28 ετών, δραστηριοποιούμαι, εδώ και 9 χρόνια, στον Ωρωπό, στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Ως υποψήφια σύμβουλος επιθυμώ να συμβάλλω στην ανάπτυξη του τόπου μας, για να μπορέσουμε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας για όλους του κατοίκους του Δήμου Ωρωπού.
Είμαι άνθρωπος αισιόδοξος και πιστεύω ότι με πολλή δουλειά και πίστη, μπορούμε να καταφέρουμε να αναπτύξουμε το βιοτικό επίπεδο του τόπου μας, ενός τόπου με ιστορική και τουριστική αξία.
Το δυνατό μου χαρτί είναι η αγωνιστικότητα μου, η όρεξη για συλλογική δουλειά, το θάρρος και το πείσμα μου. Έχοντας πλήρη επίγνωση της επιλογής μου, συμμετέχω, στις Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου, με την παράταξη «Πρώτα ο Δημότης», με υποψήφιο Δήμαρχο τον Θωμά Ρούσση, ενός προσώπου με πολυετή εμπειρία στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η στήριξη σας αποτελεί τη δύναμη για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Με εκτίμηση
Ανδριανή Αλεξανδράτου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με την παράταξη «Πρώτα Ο Δημότης».

Σχόλια