Ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΓΚΙΚΑΚΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης".


Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες μου,
Βιώνοντας προσωπικά, αλλά και ζώντας τα προβλήματα των κατοίκων του Δήμου μας, ως πολίτης και ως εν ενεργεία Δημοτικός Σύμβουλος, αισθάνομαι την ανάγκη και τη διάθεση να συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο μου. Όπως γνωρίζετε, αγωνίζομαι και υπηρετώ ενεργά την Τοπική Αυτοδιοίκηση (διετέλεσα Κοινοτικός σύμβουλος και Αντιπρόεδρος της πρώην Κοινότητας Μαρκοπούλου), γιατί πιστεύω πραγματικά στην αναμόρφωσή της έτσι ώστε, να είναι ικανή, να υπηρετεί αποτελεσματικά τον Δημότη.
Η τιμητική, προς το πρόσωπο μου, πρόταση του Θωμά Ρούσση να συνεισφέρω από τη θέση του υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου στην προσπάθεια του για έναν καλύτερο Δήμο Ωρωπού, σε συνδυασμό με την αγάπη μου τόσο για τα κοινά και τον συνάνθρωπο, όσο και για τον τόπο όπου επέλεξα να εργάζομαι, να ζω και να μεγαλώνω το παιδί μου, δεν αφήνουν κανένα άλλο περιθώριο παρά αυτό της συστράτευσης μαζί του.
 Σε αυτό τον δύσκολο αγώνα, σας καλώ να στηρίξετε τόσο εμένα, όσο και τους υπόλοιπους συνυποψήφιους μου, του συνδυασμού «Πρώτα Ο Δημότης», δίνοντας μας την ευκαιρία να υλοποιήσουμε τα πιστεύω μας και να διαρρήξουμε οριστικά τη σχέση μας με ένα  χθες που τουλάχιστον δε μας αξίζει.
Σημαία μας ο δημότης και η διαφάνεια!
Στόχοι μας: η αξιοκρατία, η νομιμότητα, η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του δημότη, η ορθή και άμεση διαχείριση των προβλημάτων και η αξιοποίηση κάθε πρόσφορου μέσου για την ανάδειξη των χωριών μας. 
Με εκτίμηση,
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΓΚΙΚΑΚΗΣ
Δικαστικός Υπάλληλος – Ειρηνοδικείου Μαραθώνα (Καπανδρίτι)
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΩΡΩΠΟΥ

Σχόλια