Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΤΑΣ (ΣΩΦΕΡΗΣ) ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"



             Γεννήθηκα στο Καπανδρίτι Αττικής το 1962 και μεγάλωσα σε αυτό.
          Είμαι παντρεμένος εδώ και 19 χρόνια με την Ελευθερία Βρεττού και είμαι πατέρας δύο παιδιών, του Αλέξανδρου και της Χριστίνας.
Ασχολούμαι στο χώρο των ασφαλειών κοντά στα 20 χρόνια. Παρόλο που συμμετείχα σε πολλούς φορείς ( Αγροτικός Συνεταιρισμός, Ομάδα, Σχολεία, Πολιτιστικούς συλλόγους), η βοήθειά μου ήταν από την μεριά του απλού μέλους. Την τελευταία πενταετία συμμετείχα στο Διοικητικό Συμβούλιο του Αγροτικού Συνεταιρισμού που τώρα είμαι Γραμματέας, και την τελευταία διετία είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Καπανδριτίου.
Επειδή, πιστεύω, ότι μπορώ να προσφέρω σε αυτό το διαμάντι της Αττικής, τον όμορφο τόπο με τις ατέλειωτες ομορφιές, συμμετέχω στον συνδυασμό του Θωμά Ρούσση «Πρώτα Ο Δημότης», ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Ωρωπού, για να μπορέσουμε να τον κάνουμε να πάει μπροστά, να τον κάνουμε καλύτερο για τα παιδιά μας.   
Με εκτίμηση,
ΜΑΝΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  (Σωφέρης) του Αλεξάνδρου
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΩΡΩΠΟΥ

Σχόλια