Ο ΚΟΝΤΟΥΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ " Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΟΝΤΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον τόπο μας και είμαι παντρεμένος με την Αθανασία Δάκου έχοντας ένα παιδί την Σύλβια. Είμαι πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε. και διατηρώ οικογενειακή επιχείρηση που ασχολείται με ηλεκτρομηχανολογικά έργα.
Έχω διατελέσει Πρόεδρος στην ιστορική ομάδα του Αυλώνα καθώς και Αντιπρόεδρος στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής. Σήμερα είμαι Πρόεδρος της επιτροπής πρωταθλήματος της ΕΠΣΑΝΑ. Επέλεξα να ζω και να δραστηριοποιηθώ εδώ γι΄αυτό και οι αγωνίες μας είναι κοινές. Σε μια εποχή πλήρους απαξίας της πολιτικής και των πολιτικών, οφείλουμε εμείς οι νέοι άνθρωποι να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.
Η απόφαση μου για ενεργό συμμετοχή στα κοινά και ιδιαίτερα στην τοπική αυτοδιοίκηση, τον πλέον κοντινό στον πολίτη θεσμό, έρχεται μετά από ώριμη σκέψη αλλά πάνω από όλα από την θέληση μου και εγώ να συμβάλλω στην καλή δουλειά που έχει ξεκινήσει.
Πρέπει επιτέλους το εγώ να μετουσιωθεί στο εμείς και αυτό γίνεται μόνο μέσω της συμμετοχής μας στη πολιτική διαδικασία.
Ανταποκρίνομαι στο κάλεσμα του δημάρχου Θωμά Ρούσση και θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των συμπολιτών μου.
Θέλω να γνωριστούμε καλύτερα σε μια πορεία μακρά μέχρι τις εκλογές και να συζητήσουμε μαζί για όλα όσα ονειρευόμαστε για τον τόπο μας.

Φιλικά,
Κώστας Κοντούλας 
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια