Η ΦΑΛΙΑ ΚΟΥΡΟΥΠΗ-ΒΛΑΧΑΪΤΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ (ΦΑΛΙΑ) ΚΟΥΡΟΥΠΗ-ΒΛΑΧΑΪΤΗ

Ονομάζομαι Γαρυφαλλιά (Φάλια) Κουρούπη και γεννήθηκα και μεγάλωσα στην περιοχή του Ωρωπού. Είμαι παντρεμένη με τον Μιχάλη Βλαχαϊτη και έχω έναν γιο, τον Κωνσταντίνο. Αποφοίτησα από το ΤΕΕ Ωρωπού, στο τμήμα Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επιπλέον, είμαι επαγγελματίας κομμώτρια και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα στην περιοχή μας.
Ο τόπος που μεγάλωσα, αλλά και ο τόπος που μεγαλώνει σήμερα το παιδί μου, είναι η μεγαλύτερη αγάπη μου.
Η ανάγκη για ανιοδιοτελή προσφορά στην τοπική αυτοδιοίκηση αποτελεί πρωταρχικό μου μέλημα.
Υπηρετώ τις αξίες της εντιμότητας, της ηθικής, της διαφάνειας και της αξιοκρατίας.
Για όλους αυτούς τους λόγους, επιλέγω να συνταχθώ στο πλευρό του Δημάρχου Θωμά Ρούσση με τον συνδυασμό «Πρώτα ο Δημότης», διότι νιώθω ότι μπορεί να υλοποιήσει τα όσα οραματίζεται για τον τόπο μας, με ήδη αποδεδειγμένο έργο κατά την τελευταία πενταετία.

Με εκτίμηση
Φάλια Κουρούπη


Υποψήφια με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια