Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ


Ωρωπός. Το μέρος όπου γεννήθηκα και ζω όλα μου τα χρόνια, μέχρι σήμερα. Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο «Μίκης Θεοδωράκης» και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στη Γεωργική Σχολή ΟΓΕΕΚΑ «Δήμητρα».
Από τα 23 μου χρόνια, εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα, με επαγγελματικό αντικείμενο τις εξειδικευμένες γεωργικές καλλιέργειες, την εμπορία γεωργικού εξοπλισμού και την αρχιτεκτονική εξωτερικών χώρων, έχοντας ιδρύσει την εταιρία “Agrocenter”, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Είμαι παντρεμένος με τη Δέσποινα-Μαρία Νικολαΐδη και πατέρας μιας δεκάχρονης κόρης. Η σύζυγός μου είναι επί σειρά ετών ενεργό μέλος του Εξωραϊστικού και Οικολογικού συλλόγου «Άη Νικόλας», όπου και ασκεί καθήκοντα γραμματέως.
Όραμά μου είναι ο Δήμος μας να μετατραπεί σε στολίδι της Αττικής, σε επίκεντρο τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος και ταυτόχρονα σε πόλο έλξης για ανθρώπους από όλη τη γη, όχι μόνο ως επισκέπτες, αλλά και ως μόνιμους κατοίκους στον τόπο μας. Και στόχος μου είναι, με ομαδική δουλειά, να βάλουμε τις βάσεις για να συμβεί αυτό τα επόμενα χρόνια.  

Με εκτίμηση
Μανώλης Σοφοκλής,
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ωρωπού.

Σχόλια