Η ΙΩΑΝΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"


ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΙΩΑΝΝΑ
Γεννήθηκα στην ΑΘήνα. Όμως, και οι γονείς μου και εγώ, επιλέξαμε την περιοχή του όμορφου Ωρωπού να ζήσουμε και να μεγαλώσουμε τις οικογένειές μας, εκτιμώντας τις ομορφιές και την ποιότητα ζωής που παρέχει ο Δήμος μας.
Είμαι έγγαμη, 36 ετών και έχω 2 παιδιά. Εϊμαι διπλωματούχος Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης με μεταπτυχιακό δίπλωμα εξειδίκευσης στα συστήματα παραγωγής. Τα τελευταία 10 χρόνια είμαι μέλος Δ.Σ, ιδρυτικό μέλος και ενεργός μηχανολόγος μηχανικός σε ΑΕ εταιρία κατασκευής μεταλλικών κτιρίων στον Αυλώνα Αττικής. Μιλώ άριστα Αγγλικά και Ιταλικά. Επίσης, είμαι ενεργό μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Κρητών Ωρωπού ''Η Κρήτη''.
Το 2007 έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές μας αποφασίσαμε με τον σύζυγο μου να αποχαιρετήσουμε την Αμερική και να κάνουμε βάση της οικογένειας μας τη πατρίδα μας. Έχοντας μεγαλώσει στην Αθήνα ο Ωρωπός αποτελούσε πάντα εξοχική κατοικία και για τους δυο μας. Ο παππούς μου γεννήθηκε στα Παλάτια του Μαρμαρά. Με τον ξεριζωμό του ’22 τους έδωσαν γη στον Ωρωπό. Ως απόγονος με συνδέουν βαθιές ρίζες με τούτο τον τόπο. Σε αυτά τα 10 χρόνια μόνιμης διαμονής μας στον Ωρωπό κάθε μέρα που περνάει συνειδητοποιώ πόσο σοφή ήταν η απόφαση εκείνης της στιγμής. Έχω τη χαρά να μεγαλώνω τα παιδιά μου προσφέροντας τους ποιότητα ζωής και όμορφα παιδικά χρόνια δίπλα στη φύση.
Αναλαμβάνοντας τον σπουδαίο ρόλο να μεγαλώσω δύο μικρούς ανθρώπους σε αυτό τον τόπο άρχιζα να σκέφτομαι τι μπορούμε να φτιάξουμε, να αλλάξουμε για έναν καλύτερο Δήμο. Άρχισα να δημιουργώ ιδέες με δράσεις, νέες τεχνολογίες και αλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν στον Δήμο μας. Δεν προέρχομαι από το χώρο της πολιτικής, αλλά δε συμφωνώ με την απαξίωση της από τις νέες γενιές.
Και επειδή δεν υπάρχει πιο κατάλληλη στιγμή από το ''τώρα'' αποφάσισα όλες αυτές οι ιδέες μου να μη μείνουν απλά ιδέες αλλά να μοιραστούν, να δουλευτούν από ομάδα με κοινό όραμα και να γίνουν πράξη. Ονειρεύομαι έναν Δήμο με κοινωνικό πρόσωπο,αποτελεσματικό & φιλικό προς τον Δημότη με νέες τεχνολογίες που θα διευκολύνουν τη καθημερινότητα του και θα φέρουν ανάπτυξη.

Με εκτίμηση
Ιωάννα Βούλγαρη
Υποψήφια με το συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια