Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΙΩΤΗ (ΜΙΧΑΛΑΡΟΥ) ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΙΩΤΗ
Γεννήθηκα το 1983. Είμαι παντρεμένη και έχω μία κορούλα 7 χρόνων.
Είμαι 15 χρόνια μόνιμη κάτοικος του Νέου Λεβισσίου στο Μαρκόπουλο Ωρωπού, τόπο που αγάπησα από την πρώτη στιγμή και επέλεξα να μεγαλώσω την οικογένειά μου.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια είμαι Αντιπρόεδρος στον εξωραϊστικό και Πολιτιστικό Σύλλογο του Νέου Λεβισσίου, "Η Ζωοδόχος Πηγή".
Αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά με την τοπική πολιτική σκηνή του τόπου μου, διότι πιστεύω πως μπορώ να προσφέρω στην διαφορετική αντιμετώπιση των προβλημάτων που έχει ανάγκη ο τόπος μας, και εκφράζεται με τον κ.Θωμά Ρούσση και την Δημοτική του Ομάδα.
Συμμετέχω σε μια εκλογική ομάδα που απαρτίζεται από νέους ηλικιακά ανθρώπους, ζυμωμένους μέσα στην κρίση και στις καινούριες απαιτήσεις της ζωής.
Βρήκα ευήκοντα ώτα και άριστους συνεργάτες παλεύοντας για τον μικρό μου Σύλλογο και πείστηκα πως αυτή η ομάδα του Δημάρχου αξίζει να συνεχίσει την θαυμαστή ομαλότητα και την άριστη συνεργασία που έχει πετύχει σε συνεργασία με τους πολίτες του τόπου, και την επόμενη τετραετία.

Με εκτίμηση
Ευαγγελία Καριώτη-Μιχάλαρου
Υποψήφια με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης" 

Σχόλια