Η ΔΑΦΝΗ ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"


ΔΑΦΝΗ ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ 
Γεννήθηκα στις Σέρρες το 1967 και μεγάλωσα στην Αθήνα. Από το 2001, είμαι μόνιμη κάτοικος Ωρωπού. Είμαι απόφοιτη λυκείου, εργάστηκα στο ΙΚΑ Οινοφύτων,  έπειτα ως ασφαλιστική σύμβουλος στην Interamerican και τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τη μεγάλη μου αγάπη την τέχνη, την κεραμική, τη μικρογλυπτική, την κατασκευή χειροποίητων αντικειμένων, πειραματιζόμενη με νέα και ανακυκλώσιμα υλικά και τρόπους έκφρασης. Λαμβάνω μέλος σε εκθέσεις .
Είμαι ενεργό μέλος σε εθελοντικές ομάδες για τη προστασία των αδέσποτων και τη στήριξη ευπαθών ομάδων, μέσα από δράσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα.
Είμαι παντρεμένη με δύο ενήλικα παιδιά. Με διακρίνει η ειλικρίνεια, ο σεβασμός στον άνθρωπο, η προσφορά και η δημιουργικότητα.
Οραματίζομαι ένα καλύτερο μέλλον για τον Δήμο μας, στηρίζοντας το έργο του Δημάρχου μας και επικεφαλής της παράταξης "Πρώτα Ο Δημότης".

Mε εκτίμηση,
Δάφνη Καζακίδου
Υποψήφια με το συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια