Η ΑΜΑΛΙΑ ΠΡΟΒΕΛΕΓΓΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΑΜΑΛΙΑ ΠΡΟΒΕΛΕΓΓΙΟΥ
Ονομάζομαι Αμαλία Προβελεγγίου του Σπυρίδωνα και της Ιωάννας Μποντίδου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Νέα Παλάτια Ωρωπού, τον τόπο που έχω στην καρδιά μου, κάθε φορά που βρίσκομαι μακριά, σε αγώνες.
Είμαι παγκόσμια πρωταθλήτρια και ενεργή αθλήτρια ιστιοπλοΐας, μέλος της Εθνικής Ομάδας στην ολυμπιακή κατηγορία LASER RADIAL τα τελευταία 7 έτη, καθώς και φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο τμήμα της φυσικοθεραπείας.
Η απασχόλησή μου με τα κοινά δεν υποκινείται από πολιτικές πεποιθήσεις. Με βρίσκει να υποστηρίζω με θέρμη τον Δήμαρχο κ.Θωμά Ρούσση και την παράταξή του, για την ουσιαστική και έμπρακτη στήριξη που έδειξε σε όλη την αθλητική μου πορεία όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και σε όλους τους Αθλητικούς Συλλόγους πιστεύοντας στα ιδεώδη του αθλητισμού και της ευγενούς άμιλλας. Όταν στηρίζουμε νέους ανθρώπους τότε σίγουρα επενδύουμε στο μέλλον και σε αυτό ταυτιζόμαστε απόλυτα.
Μην έχοντας σχετική εμπειρία σε θέματα πολιτικής,μα έχοντας γνώμονα το καλό του τόπου μου και της νεολαίας του, με όπλο τη θέλησή μου για προσφορά στο κοινό καλό, την αγάπη για τον τόπο μου ,τις αξίες και το ήθος που άντλησα από τον οικογενειακό μου κλοιό, ανταποκρίνομαι στο κάλεσμα του Δημάρχου Ωρωπού και των υπολοίπων συνεργατών του.

Φιλικά
Αμαλία Προβελεγγίου
Υποψήφια με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια