Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΡΔΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΡΔΗΣ
Ονομάζομαι Θοδωρής Παναγιώτης Μπάρδης.
Γεννήθηκα τον Σεπτέμβριο του 1992 και μεγάλωσα στον Ωρωπό. Είμαι τελειόφοιτος Γενικού Λυκείου. Εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια εργάζομαι σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ της περιοχής μας. 
Η απόφασή μου να συμμετέχω στα κοινά του χωριού μου, έχει να κάνει με το ενδιαφέρον μου για τη νεολαία της περιοχής μου και όχι μόνο.
Η επιλογή μου να συνταχθώ με την εκλογική ομάδα του Δημάρχου Ωρωπού κ.Θωμά Ρούσση, υπήρξε μονόδρομος. 
Το κίνητρό μου για αυτήν την επιλογή είναι όλα τα νεαρά παιδιά που έχει καταφέρει να προσελκύσει η Δημοτική Αρχή, καθώς και η άριστη δουλειά που έχει γίνει στο χωριό μου από τον Πρόεδρο και τα στελέχη του Δήμου. Για μετά από πολλά χρόνια απαξίωσης, ο όμορφος τόπος μας μπήκε στον χάρτη της ομαλής διοίκησης καταφέρνοντας να πραγματοποιούνται αυτονόητες παροχές για τους κατοίκους της περιοχής.

Με εκτίμηση

Θοδωρής Παναγιώτης Μπάρδης
Υποψήφιος με το συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια