Η ΚΑΡΑΓΚΙΟΥΛΗ-ΣΟΥΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΑΡΑΓΚΙΟΥΛΗ-ΣΟΥΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Μαρούσι Αττικής. Πριν πολλά χρόνια με τον σύζυγό μου, αποφασίσαμε να μείνουμε μόνιμα με την κόρη μας στο Πανόραμα Αγριλέζας Ωρωπού, εκτιμώντας την ποιότητα ζωής που προσφέρει αυτός ο τόπος. Ήδη λοιπόν από το 2000, ζούμε εδώ αρμονικά, απολαμβάνοντας τις ασύγκριτες ομορφιές του και τους φιλικούς ανθρώπους του.
Αναφορικά με τις κοινωνικές δραστηριότητές μου, ανέκαθεν ήμουν ενεργή πολίτης με όποιον τρόπο μπορούσα και μου δίνονταν η ευκαιρία.
Έχω ασχοληθεί με το «Σ.Ε.Π.» 15 συναπτά έτη με την ιδιότητα βαθμοφόρου. Επί 4 χρόνια τέλεσα εθελόντρια πυρασφάλειας στο κτήμα Συγγρού στο Μαρούσι και σε πολλές άλλες κοινωφελούς έργου δραστηριότητες κατά τη συμμετοχή μου στο «Σ.Ε.Π».
Ερχόμενη εδώ, εντάχθηκα δυναμικά και δημιουργικά στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείου στο Συκάμινο και εν συνεχεία, στο Γυμνάσιο Χαλκουτσίου, στα οποία φοιτούσε η κόρη μου. Τα τελευταία χρόνια προσφέρω ενεργά στο Σύλλογο του οικισμού Πανοράματος Αγριλέζας, με σκοπό το κοινό καλό και την ποιοτικότερη ζωή.
Σήμερα, στα 44 μου χρόνια, νιώθω πως μου δίνεται η ευκαιρία που πάντα ήθελα, ώστε να βοηθήσω ακόμα περισσότερο και με μεγαλύτερη επιρροή αλλά και επίδραση, τον τόπο που επέλεξα να ζήσω την οικογένειά μου, δίπλα μάλιστα σε πολλούς καλούς συνεργάτες και φίλους μου πάνω από όλα.

Με εκτίμηση,
Ιωάννα  Καραγκιούλη-Σουλίου
Υποψήφια με το Συνδυασμό " Πρώτα  Ο Δημότης"

Σχόλια