Η ΛΕΚΚΑ ΣΟΦΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΛΕΚΚΑ ΣΟΦΙΑ
Ονομάζομαι Λέκκα Σοφία, είμαι 25 ετών και κατάγομαι απ' τον Αυλώνα Αττικής.
Είμαι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας, κατέχω διπλώματα σε δυο ξένες γλώσσες και είμαι ενεργή φιλόλογος τα τελευταία 2 χρόνια, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη σχολική ψυχολογία, αλλά και τον εθελοντισμό.
Η ορμητικότητα και η ανάγκη για αλλαγές που χαρακτηρίζουν κάθε νέο, με ώθησαν να ασχοληθώ με τα κοινά και να βρεθώ στο πλάι του Δημάρχου κ.Θωμά Ρούσση, προκειμένου να βοηθήσω και εγώ στην εξέλιξη του Δήμου γενικότερα, και του τόπου μου ειδικότερα.
Έχω πίστη στον εαυτό μου αλλά και στην έμπειρη ομάδα του Δημάρχου μας και όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα και να φέρουμε έναν νεανικό και φρέσκο αέρα στην πόλη μας σε όλα τα επίπεδα.

Με εκτίμηση
Λέκκα Σοφία
Υποψήφια με το συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"    

Σχόλια