Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΝΙΑΚΗΣ
Φίλες και φίλοι ,
Ονομάζομαι Μονιάκης Ιωάννης, είμαι 40 ετών, γεννήθηκα στις Αφίδνες όπου ζω και κατοικώ μέχρι σήμερα, είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών 14 και 11 ετών.
Επαγγελματικά δραστηριοποιούμαι στο χώρο της εστίασης διατηρώντας ιδιόκτητο εστιατόριο στην περιοχή των Αφιδνών. Επίσης, είμαι ιδιοκτήτης της «Metro One Real Estate», Εταιρεία διαχείρισης και ανάπτυξης ακινήτων.
Έχω διατελέσει μέλος και αντιπρόεδρος Δ.Σ. στον Α.Ο. Αφιδναϊκό από το 2003 έως το 2014. Από το 2015 έως και σήμερα παραμένω ενεργό μέλος της ομάδας εθελοντών πολιτικής προστασίας Αφιδνών, καθώς και αντιπρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας (Σ.Ε.Α.Δ.).
Με περίσσιο αίσθημα ευθύνης, αλλά και αγάπης για τον τόπο που κατοικώ, δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά αλλά και μεγαλώνω τα δυο παιδιά μου, ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό "Πρώτα ο Δημότης" και υποψήφιο Δήμαρχο τον Θωμά Ρούσση .
Η απόφασή μου, τόσο στο να εκτεθώ στην ψήφο των συμπολιτών μου , όσο και το να επιλέξω να ταχθώ στο πλευρό του νυν Δημάρχου Θωμά Ρούσση είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αγάπη για τον τόπο ΜΟΥ.
Έχοντας ως γνώμονα την ακεραιότητα και την ευθύτητα , σκοπός μου είναι να συνεισφέρω τα μέγιστα, ώστε ο τόπος ΜΑΣ να διεκδικήσει με αξιοπρέπεια την θέση που του αξίζει.

Με εκτίμηση
ΜΟΝΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια