Ο ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ

Λίγα λόγια για όσους δεν με γνωρίζουν :
Ζω μόνιμα στον οικισμό της Νέας Πολιτείας τα τελευταία πέντε χρόνια.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, αλλά υπήρξα παραθεριστής από τα πρώτα παιδικά μου χρόνια.
Επαγγελματικά ασχολούμαι με τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις .
Ακολουθώντας χρόνια τον πατέρα μου Ελευθέριο Παπάζογλου, ο οποίος διετέλεσε και Πρόεδρος του Συλλόγου της Νέας Πολιτείας και ανταπεξήλθε με μεγάλη επιτυχία στο έργο του, σύμφωνα και με την γνώμη των συμπολιτών μου, το πιο σημαντικό, εκτός των άλλων, που μου έμαθε και μου ενέπνευσε ο πατέρας μου, ήταν πως όλοι οι άνθρωποι έχουμε κάποια οράματα και περιμένουμε την κατάλληλη ευκαιρία για να τα πραγματοποιήσουμε, πάντα με ήθος, υψηλό αίσθημα εθελοντισμού και προσφοράς.
Με δεδομένη λοιπόν αυτή την νοοτροπία του ήθους και της υπευθυνότητας, επέλεξα να βρίσκομαι στο πλευρό του Δημάρχου μας Κου Θωμά Ρούσση, ώστε με την καθοδήγηση και την βοήθεια του, να γίνουν οι σκέψεις πράξεις, τόσο για την περιοχή που ζω, όσο και για την ευρύτερη περιοχή του Δήμου μας.
Κε Δήμαρχε σας ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη και την στήριξή σας .και οπως έχουμε ξαναπεί..... Το μέλλον ΜΑΣ...ανήκει.

Με εκτίμηση 
Παπάζογλου Ιωάννης 
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα ο Δημότης"

Σχόλια