Η ΛΙΑΚΟΥΡΗ ΑΛΙΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΛΙΑΚΟΥΡΗ ΑΛΙΚΗ
Ονομάζομαι Αλίκη, έχω γεννηθεί στον Αυλώνα και μεγαλώνω σήμερα τη δική μου οικογένεια στον τόπο που τόσο αγαπώ. Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά.
Αφού αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο του Αυλώνα, σπούδασα σε ΙΕΚ ως φοροτεχνικός. Σήμερα ασχολούμαι με την αισθητική, εργαζόμενη σε επιχείρηση της περιοχής μου.
Η τιμητική πρόταση του Δημάρχου Ωρωπού να συμμετέχω δίπλα του, με βρήκε απόλυτα σύμφωνη, αναγνωρίζοντας τις τεράστιες προσπάθειες αναβάθμισης που καταβάλλει η Δημοτική Αρχή, στην πενταετή θητεία της.
Θεωρώ πως η νεανική ομάδα που απαρτίζει το σύνολο των υποψηφίων του Δημάρχου, είναι ικανή να σπάσει το κατεστημένο αυτών που οδήγησαν σε χρόνια απαξίωση τον τόπο και τους κατοίκους του.
Πιστεύω στο όραμα του κ. Θωμά Ρούσση που, καταφέρνοντας να επαναφέρει την κανονικότητα στην καθημερινή ζωή και τις υπηρεσίες του Δήμου, είναι έτοιμος να δώσει την αναπτυξιακή πνοή κοιτώντας στο μέλλον, προσφέροντας τις ανάλογες παροχές για μια σύγχρονη πόλη, φιλική για όλους τους δημότες.

Με εκτίμηση
Λιάκουρη Αλίκη
Υποψήφια με το συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια