O ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Είμαι ο Βασίλης Σκαρμούτσος και είμαι παντρεμένος με τη Σταυρούλα Καλκαβούρα, εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με την οποίαν έχω τέσσερα παιδιά.
Εργάζομαι μόνιμα στο ΟΤΕ από το 1983 και από το 2000 ασχολούμαι με τα κοινά του ΟΤΕ, όπου έχω διατελέσει σε δευτεροβάθμια όργανα.
Είμαι μόνιμος κάτοικος Νέας Πολιτείας Ωρωπού από το 2008. Το 2010 είχα συμμετοχή στις δημοτικές διεργασίες του τόπου μας σαν Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος.
Έχω διατελέσει επί 5 συναπτά έτη πρόεδρος στο Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου ,μέλος στο ΔΣ του Συλλόγου των Πολυμελών Οικογενειών του Δήμου Ωρωπού, Γραμματέας στον Εξωραϊστικό Σύλλογο της Νέας Πολιτείας και τελευταία ενεργό μέλος στην Τοπική Οργάνωση της ΝΔ Ωρωπού.
Η απόφασή μου να πορευτώ δίπλα στο πλευρό του Θωμά Ρούσση και της παράταξής του "Πρώτα Ο Δημότης, ήταν άκρως συνειδητή, καθώς αποδεδειγμένα είναι ο μοναδικός που έχει καταφέρει να αλλάξει το πρόσωπο του Δήμου μας. Μαζί, θα συνεχίσουμε αυτή την αλλαγή.

Με εκτίμηση,
Βασίλης Σκαρμούτσος
Υποψήφιος με το συνδυασμό "ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ"

Σχόλια