Η ΠΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ"

ΠΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑ





Ονομάζομαι Μαρία. Γεννήθηκα το 1979 και ζω στο Καπανδρίτι. Είμαι παντρεμένη με δύο κόρες. Σπούδασα στο Γενικό Λύκειο Καπανδριτίου και αποφοίτησα από την  πληροφορική σχολή ΕΛΚΕΠΑ. Είμαι  κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος βοηθού φαρμακείου, και είναι γνωστής δυο ξένων γλωσσών (αγγλικά και γαλλικά).
Αγαπημένη ενασχόλησή μου τα ‘’κοινά’’ κατά τα τελευταία σχεδόν δέκα χρόνια. Υπήρξα πάντα μέλος, αλλα τα τελευταία τέσσερα χρόνια, είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Καπανδριτίου.
Η αγάπη για τον τόπο μου και η συνεχής ανάγκη μου για προσφορά, με οδήγησαν στο μεγάλο βήμα να συμμετέχω στην επομένη εκλογική αναμέτρηση. Κοντά στους άριστους συνεργάτες Καπανδριτίου, του Δήμαρχου Ωρωπού κ.Θωμά Ρούσση, νιώθω να μου δίνεται ο κατάλληλος χώρος, αλλά και οι προϋποθέσεις να υλοποιήσω όσα οραματίζομαι για τον τόπο μου. Δίπλα στους ανθρώπους που έδιναν καθημερινά λύσεις σε προβλήματα που απασχολούσαν την κοινωνία του Καπανδριτίου και των όμορφων οικισμών του, τάσσομαι στο πλευρό τους, θέλοντας να συμβάλω σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια. Θ
Με εκτίμηση 
Μαρία Πιτσα 
Υποψήφια με τον Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια