Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΚΑΖΑΝΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΑΚΑΖΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Ονομάζομαι Θανάσης. Ζω με την οικογένειά μου στο Χαλκούτσι και  είμαι ιδιοκτήτης εστιατορίου. Αγαπημένη ενασχόλησή μου είναι τα κοινά και οτιδήποτε μπορεί να είναι ωφέλιμο για τον τόπο μας, ειδικά για την γενέτειρά μου.
Η μακροχρόνια σχέση μου με τον Δήμαρχο Θωμά Ρούσση συντέλεσε στο να έχω τη δυνατότητα να βλέπω από πολύ κοντά το ζήλο που επιδεικνύει και την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλει για το καλό του Δήμου μας.
Και η προτίμησή μου υπήρξε ξεκάθαρη από την αρχή, στην ομάδα των ανθρώπων που πραγματικά αγαπώ και νιώθω απεριόριστη εμπιστοσύνη. Με αυτούς λοιπόν θα συμπορευθώ και θα δώσω τον αγώνα μου, για τον τόπο του που λατρεύω αλλά και τους εκατοντάδες συγχωριανούς μου και φίλους μου που πιστεύουν στο όραμα ενός καλύτερου Ωρωπού.

Με εκτίμηση,
Αθανάσιος Κακαζάνης
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια