Ο ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ονομάζομαι Γιώργος, και είμαι για πολλά χρόνια οικιστής στην όμορφη περιοχή του ''Πευκιά''. Τα τελευταία χρόνια ζω μόνιμα στην εξοχική μου κατοικία απολαμβάνοντας την ποιότητα ζωής που προσφέρει η περιοχή μας.
Από μικρό παιδί κατάφερα να ασχοληθώ με δική μου επιχείρηση στον χώρο των επαγγελματικών αυτοκινήτων που τελευταία έχω μεταβιβάσει στα παιδιά μου και πλέον, δραστηριοποιούμαι δυναμικά στον Εξωραϊστικό Σύλλογο του ''Πευκιά'' ως Πρόεδρος.
Ο Δήμαρχος Ωρωπού και η Δημοτική Αρχή είχε μια άριστη συνεργασία μαζί μας κατά την πενταετία που πέρασε. Πολλά προβλήματα που χρόνιζαν για την περιοχή μας ψάχνοντας να βρουν λύσεις, κατάφεραν από κοινού να επιλυθούν και να γνωρίσει η περιοχή συνολικά μια πρωτόγνωρη αναβάθμιση σε όλα τα βασικά ζητήματα.
Δρόμοι, φωτισμός, σκουπίδια, αποκομιδή ογκωδών, βελτίωση κοινόχρηστων χώρων, ήταν από τα πολλά που καταφέραμε να δώσουμε λύσεις.
Και η επόμενη ήμερα θα είναι καλύτερη. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που τάσσομαι ενεργά στο πλευρό του Δημάρχου, πιστεύοντας στην εμπειρία, στην αποτελεσματικότητα και την εμπιστοσύνη αυτής της δημιουργικής σχέσης που έχουμε αναπτύξει.

Με εκτίμηση
Πρεζεράκος Γιώργος
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια