Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΠΠΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΠΠΑΣ
Με μια σύντομη περιγραφή θα ήθελα να σας παρουσιάσω την συμμετοχή μου τόσο στα κοινά του τόπου μας όσο και στο επαγγελματικό επιμελητήριο Αθηνών.
-Μέλος του διοικητικού συμβουλίου του επαγγελματικού επιμελητηρίου Αθηνών για δύο τετραετίες την χρονολογία 2007-2010
**Με επιτεύγματα τη μεταβίβαση αδειών με απλούστερο τρόπο και λιγότερη γραφειοκρατεία για τα καταστήματα στο χώρο της εστίασης(μπαρ,καφέ,εστιατόρια,κέντρο διασκέδασης)
**Μείωση δημοτικού(κεφαλικός φόρος) φόρου από 5% σε 0,5% σε όλα τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εστίασης
- Ιδρυτής και Πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Καλάμου το 1997 με σημαντική πορεία
**Διαμόρφωση καταστατικών λειτουργίας για τις υπαίθριες λαϊκές αγορές 
** Οριοθέτηση του παρεμπόριου (πχ παζάρι,πλανόδιοι,μικροπωλητές) όπως επίσης την διαμόρφωση κανόνων για το υπαίθριο εμπόριο  με την στήριξη του πρωην Νομάρχη 
-Δημοτικός Σύμβουλος Ωρωπού το 2011, αναλαμβάνοντας την  Αντιδημαρχία Καλάμου,με  έναρξη το 2013 (τα έργα που διεκπεραιώθηκαν από εμένα την περίοδο της αντιδημαρχίας μου θα αναφερθούν αναλυτικά με με δημοσιεύσεις στο άμεσο διάστημα)
-Το 2014 γίνεται η επανεκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος με πρωτιά σε ψήφους (μέσα στην εξάδα των πρώτων από όλους τους συνδυασμούς σε ψήφους)
Βάζοντας άνω τελεία σ αυτή την σύντομη αναφορά, της ως τώρα πορείας μου θα ήθελα να αναφερθώ στη μεγάλη μερίδα του κόσμου που ως τώρα μ έχει εμπιστευτεί και στηρίξει με την ψήφο του διατηρώντας με στην πρώτη θέση προτίμησης του σε δύο συνεχόμενες εκλογές στο διαμέρισα Καλάμου Αττικής(πρώτη εκλογή 2011 και η επόμενη 2014)
Συστρατεύομαι στο πλευρό του Δημάρχου Θωμά Ρούσση, γιατί θεωρώ πως υπήρξε ο πιο ξεκάθαρος και αξιοτερος  Δήμαρχος που έδωσε πνοή στο Δήμο μας, ιδιαίτερα με την ανάληψη των μεγάλων έργων οδοποιίας και την αναπλαση του αλιευτικού καταφυγίου στην περιοχη μου που γινεται πλέον πράξη. Ειμαι εδω για να συνεχίσουμε μαζί όλα όσα ξεκινήσαμε.

Με εκτίμηση 
Παναγιώτης Πέππας
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια