Ο ΡΟΔΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΡΟΔΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
Ονομάζομαι Λάμπρος και κατά την πενταετία 2014-2019 διετέλεσα Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ωρωπού. Από την ίδια θέση θα διεκδικήσω την επανεκλογή μου στις επερχόμενες εκλογές.
Αυτά τα πέντε χρόνια πρόσφερα και συνεχίζω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο χωριό μου, ακούραστα και με όρεξη, γιατί θεωρώ ότι το σημαντικότερο πράγμα για έναν αιρετό, είναι να βρίσκεται στο πλευρό του Δημότη και να αφουγκράζεται τις ανάγκες του.
Τη μεγάλη αυτή ευκαιρία να βοηθήσω τους συνδημότες μου, μου την έδωσε η ψήφος σας με το συνδυασμό του Θωμά Ρούσση, στο πλάι του οποίου θα συνεχίσω να βρίσκομαι και σε αυτές τις εκλογές, γιατί είναι πραγματικά ο άνθρωπος που έφερε στον αγαπημένο μας τόπο τον ευημερία και την άνθιση. 

Με εκτίμηση
Ρόδης Λάμπρος
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια