Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΤΟΣ
Ονομάζομαι Κώστας και γεννήθηκα στην Μελβούρνη της Αυστραλίας από Έλληνες γονείς που μετανάστευσαν από τις Αφίδνες. Είμαι παντρεμένος με την Ελευθερία Μπόρση και έχουμε τρία παιδιά. Είμαι αποφοίτος Κολεγίου οικονομικών στην Μελβούρνη. Σήμερα εξασκώ το επάγγελμα του μεσίτη.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκινάει πριν πολλά χρόνια. Υπήρξα Αντιπρόεδρος της Κοινότητας Αφιδνών το 2010 καθώς και πρόεδρος του Συλλόγου ''ΑΦΙΔΝΟΣ'' την περίοδο 2007-2010.
Το ενδιαφέρον μου για την πρόοδο της περιοχής μου είναι εγνωσμένο από τους συνδημότες του και συγχωριανούς μου. Έχοντας διαφορετική νοοτροπία, καθώς μεγάλωσα στο εξωτερικό, πάντα επιζητούσα άμεσες λύσεις για πράγματα αυτονόητα που απασχολούσαν την περιοχή μου. Προβλήματα που απασχολούσαν την τοπική κοινωνία, αλλά μικροσυμφέροντα και μικροπολιτικές των διοικούντων δεν έδιναν τις επιθυμητές λύσεις.
Η παρούσα Δημοτική Αρχή και ο Δήμαρχος Ωρωπού κ.Θωμας Ρούσσης κατάφεραν κατά την πενταετία που πέρασε να δρομολογήσουν και να υλοποιήσουν έργα και παρεμβάσεις που κανείς στο παρελθόν δεν κατάφερε.
Αυτό ακριβώς αναγνωρίζω και επικροτώ στην ομάδα του Δημάρχου. Είναι ο κύριος λόγος που θέλω να συμμετέχω στον νέο αγώνα της παράταξης «Πρώτα Ο Δημότης», πιστεύοντας πως μπορούμε από κοινού να διαμορφώσουμε και να δώσουμε μια νέα αναπτυξιακή πνοή στον όμορφο οικισμό των Αφιδνών.

Με εκτίμηση
Πάντος Κωνσταντίνος
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια