Η ΜΗΚΩΝΙΑΤΗ ΕΛΕΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΜΗΚΩΝΙΑΤΗ ΕΛΕΝΗ 
Ονομάζομαι Ελένη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα οικονομικά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και απέκτησα μεταπτυχιακό τίτλο και ειδίκευση στον ασφαλιστικό τομέα. Από το 1980 έχω επιτυχημένη σταδιοδρομία ως λογίστρια σε μεγάλες εισαγωγικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου. Επίσης, για 20 χρόνια υπήρξα ασφαλιστικός σύμβουλος σε μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες της Ελλάδας. 
Η σχέση μου με τον Ωρωπό ξεκίνησε από τα παιδικά μου χρόνια και από νωρίς έδειξα έντονο ενδιαφέρον για τα κοινά προβλήματα της Νέας Πολιτείας. Είμαι μέλος του Δ/Σ του πολιτιστικού Συλλόγου της Νέας Πολιτείας. 
Η αγάπη μου για τον Ωρωπό και η πεποίθησή μου ότι μπορω να εργαστώ για την αναβάθμισή του καθώς και για την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων, αποτέλεσαν τα κίνητρα τα οποία με ώθησαν να συμμετέχω στον αγώνα με τον συνδυασμό «Πρώτα ο Δημότης» και με το Δήμαρχο Ωρωπού Θωμά Ρούσση, που έδωσε πνοή στο Δήμο μας.

Με εκτίμηση 
Μηκωνιάτη Ελένη 
Υποψήφια με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια