Η ΚΑΡΑΣΤΕΡΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΕΤΗ ΒΑΡΒΑΡΑ(ΒΑΝΑ) ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΑΡΑΣΤΕΡΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΕΤΗ ΒΑΡΒΑΡΑ(ΒΑΝΑ)
Ονομάζομαι Βάνα. Γεννήθηκα στην Αθήνα και έχω ένα γιο. Κατάγομαι από αστική οικογένεια μεγαλωμένη με σύνεση, τάξη και αγάπη. 
Η πρώτη μου επαφή με τον όμορφο Κάλαμο, υπήρξε όταν ήμουν ενός έτους, όπου περπάτησα τις κατασκηνώσεις του ΙΚΑ.
Ζώντας μόνιμα πλέον στην περιοχή, ασχολήθηκα με έντονα με τις δράσεις του Πολιτιστικού συλλόγου ΜΠΕΣΚΑ, τις δυο φορές που έχω εκλεγεί μέλος  και  στο παρελθόν σαν μέλος στον Σύλλογο ΜΠΕΣΑ. 
Είμαι Προϊσταμένη Γραμματέας του Ειρηνοδικείου Μαραθώνα. Από την θέση που βρίσκομαι, ακούω και γνωρίζω τα προβλήματα των συνδημοτών μας καθημερινά και μπορώ με χαρά να πω πως πάντα κάνω ο,τι μπορώ για να ικανοποιήσω οποιοδήποτε αίτημά τους.
Είμαι διπλωματούχος διακοσμήτρια, σχεδιάστρια, και ζωγράφος λαϊκής τέχνης, εξασκώντας παλαιότερα το επάγγελμα, και έχω παρακολουθήσει σεμινάρια παιδικής ψυχολογίας.  
Συντάσσομαι με τον Θωμά Ρούσση γιατί ο Συνδυασμός του "Πρώτα ο Δημότης" εφάρμοσε, εφαρμόζει και θα εφαρμόσει τα όνειρα και τις προσδοκίες των συνδημοτών μας. 

Με εκτίμηση,
Βάνα Καραστεριοπούλου-Πέτη
Υποψήφια με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια