Ο ΣΑΜΠΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΣΑΜΠΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Ονομάζομαι Χρήστος. Γεννήθηκα, μεγάλωσα, δραστηριοποιήθηκα και ζω με την γυναίκα και τα δύο παιδιά μου στον Αυλώνα, ενώ έχω καταγωγή από το Συκάμινο.
Είμαι απόφοιτος της σχολής ΣΒΙΕ, με ειδικότητα οδοντοτεχνικής. Σήμερα, εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος σε εταιρία κατασκευής ανοξείδωτου επαγγελματικού εξοπλισμού. Επίσης, έχω διατελέσει Πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Αυλώνα και Γραμματέας του Συλλόγου των Σαρακατσαναίων Αυλώνα για μια τετραετία.
Γνωρίζω άριστα τα προβλήματα της περιοχής καθώς και τα όσα πρέπει να γίνουν ώστε να αλλάξει όψη. Οραματίζομαι μια πόλη φιλική για την νεολαία και τις επόμενες γενιές. Μια πόλη που θα δίνει ευκαιρίες σε όλους.
Μια πόλη όμορφη, στολίδι στο Δήμο μας, λειτουργική που θα ελκύει τον επισκέπτη, που θα μετατραπεί, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά της, σε οικονομικό κέντρο της περιοχής με σεβασμό στο περιβάλλον.
Είμαι έτοιμος να συνεισφέρω στην ποιοτική αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων και στη δημιουργία προοπτικών ισόρροπης ανάπτυξης για όλους.
Επέλεξα να συστρατεύσω τις δυνάμεις του με το Συνδυασμό του Θωμά Ρούσση «Πρώτα ο Δημότης», με στόχο τη στήριξη της νεολαίας και των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.

Με εκτίμηση
Σαμπάνης Χρήστος
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια