Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΝΟΤΗΣ) ΛΕΜΠΟΥΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΛΕΜΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΝΟΤΗΣ)

Ονομάζομαι Παναγιώτης (Νότης) Λεμπούσης του Γεωργίου και της Κωνσταντίνας.
Είμαι παντρεμένος με την Σοφία Δ. Μακρυγιάννη και έχουμε αποκτήσει μία υπέροχη κόρη, την Κωνσταντίνα. Εργάζομαι στην εταιρία Ύδρευσης και αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ) στην Υπηρεσία Υδροληψίας.
Η αγάπη μου για τον τόπο μου στον οποίο γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ, στο Συκάμινο, με οδήγησε το 2014 στις Αυτοδιοικημένες Εκλογές να συστρατευτώ με τον Θωμά Δημ. Ρούσση, επικεφαλής της παράταξης «ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ» και να εκλεγώ Πρόεδρος της Τ.Κ. Συκαμίνου.
Ο Δήμαρχος μας Θωμάς Δ. Ρούσσης μου εμπιστεύθηκε την λειτουργία και την διατήρηση του τεράστιου έργου που κατάφερε να επιτύχει κατά την θητεία του ως πρώην Κοινοτάρχης Συκαμίνου.
Από την πρώτη στιγμή ήμουν δίπλα στους συμπολίτες μου και στα προβλήματα της καθημερινότητας και παλεύαμε, εγώ και οι συνεργάτες μου για την βελτίωση τους και την καλύτερη διαβίωση τους.
Τώρα ανανεώνω την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο μου και στηρίζω με την υποψηφιότητα μου την προσπάθεια και το μεγάλο έργο για ένα Δήμο μεγάλο, για ένα Δήμο σύγχρονο για εμάς και τα παιδιά μας.

Με εκτίμηση
Παναγιώτης (Νότης) Λεμπούσης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»


Σχόλια