Ο ΚΑΛΜΠΕΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΑΛΜΠΕΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Αγαπητοί μου Συμπολίτες,
Ονομάζομαι Χρήστος Καλμπένης , είμαι κάτοικος και Δημότης Ωρωπού , από το 1988. Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας (Οδικές μεταφορές).
Η αγάπη μου για αυτόν τον τόπο με ώθησε να ασχοληθώ με τα κοινά από το 2004 όπου και εκλέχτηκα πρόεδρος Δ.Δ. ΩΡΩΠΟΥ και Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ωρωπού . Το 2014 πορεύτηκα για πρώτη φορά με τον κ.Θωμά Ρούσση με τον συνδυασμό του "Πρώτα ο Δημότης" , όπου τον στήριξα με την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος . Ο κ.Θωμάς Ρούσσης με την θέληση , την δύναμη , την ικανότητα και την εμπειρία του στην πολιτική με οδήγησε στην απόφαση μου αυτή , με σκοπό την προσπάθεια για έναν καλύτερο Δήμο .
Ζητώ και πάλι την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας , με τον συνδυασμό "Πρώτα ο Δημότης " , για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την προσπάθεια που καταβάλλουμε για το έργο μας . Για έναν δημιουργικό , σύγχρονο και καινοτόμο Δήμο ... τον Δήμο Ωρωπίων.
Ξεκινήσαμε μαζί   -  Συνεχίζουμε μαζί

Με εκτίμηση
Χρήστος Καλμπένης
Υποψήφιος με το συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια