Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΤΑΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΤΑΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Ονομάζομαι Νίκος Μαντάς (Σωφέρης). Γεννήθηκα και έζησα όλα τα χρόνια μου μέχρι σήμερα στο Καπανδρίτι. Είμαι παντρεμένος και με τη σύζυγό μου Ελευθερία έχουμε αποκτήσει 2 παιδιά τον Αλέξανδρο και την Χριστίνα.
Άρχισα την επαγγελματική μου δραστηριότητα σαν συνιδιοκτήτης της ονομαστής καφετέριας «Καπρίτσιο» που είχε γίνει το στέκι για όλες τις ηλικίες των κατοίκων του Καπανδριτίου και των γύρω περιοχών. Αργότερα ασχολήθηκα με τον κλάδο των χρηματοοικονομικών ως επενδυτικός σύμβουλος και ασφαλιστής συνεργαζόμενος με την εταιρεία INTERAMERICAN για διάστημα 25 ετών.
Σαν γέννημα – θρέμμα του Καπανδριτίου, είχα έμφυτη την αγάπη για τον τόπο μου και τους κατοίκους του, οπότε η δραστηριοποίησή μου στα «κοινά» ήρθε σχεδόν αυτόματα. Για το λόγο αυτό, ασχολήθηκα για αρκετά χρόνια με τον Συνεταιρισμό Καπανδριτίου, διετέλεσα πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στο Γυμνάσιο Καπανδριτίου και από το 2014 έχω εκλεγεί Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ωρωπού (για τη Δημοτική Ενότητα Καπανδριτίου) με τον συνδυασμό «Πρώτα ο Δημότης» του Θωμά Ρούσση. Τα τελευταία 5 χρόνια υπηρέτησα και ως αντιπρόεδρος στην Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Ωρωπού (Κ.Ε.Δ.Ω.).
Με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης και με μοναδικό κίνητρο την θέλησή μου για προσφορά στα τοπικά δρώμενα, αποφάσισα να είμαι εκ νέου υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές της 26ης Μαΐου 2019 και πάλι με την παράταξη του Θωμά Ρούσση «Πρώτα ο Δημότης».
Ζητώ την ψήφο σας για να εξακολουθήσω να προσπαθώ με τις όποιες δυνάμεις μου για να γίνει ο Δήμος μας ακόμα πιο ανθρώπινος, ακόμα πιο λειτουργικός και ακόμα πιο όμορφος.

Με εκτίμηση
Νικόλαος Μαντάς
Υποψήφιος με το Συνδυασμό "Πρώτα Ο Δημότης"

Σχόλια