Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Ονομάζομαι Ευαγγελία Παπαδοπούλου. Μεγάλωσα στα Νέα Παλάτια Ωρωπού όπου τελείωσα  το Γενικό Λύκειο Σκάλας Ωρωπού.  
Σπούδασα Νομική στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης κι είμαι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων του Πανεπιστημίου Αθηνών στο ποινικό δίκαιο και στις Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές σπουδές, ενός μεταπτυχιακού διπλώματος της ΑΣΟΕΕ (Δίπλωμα στις Διαπραγματεύσεις)και ενός στη Συμβουλευτική Σχέσεων από το Μητροπολιτικό ΚΔΒΜ  με πιστοποίηση ( SQA) από τη Σκωτία.
Είμαι μαχόμενη δικηγόρος DPO - μέλος του ΔΣ Αθηνών  και διατηρώ δικηγορικό γραφείο στο κέντρο της  Αθήνας.  
Είμαι Κύρια Εκπαιδεύτρια του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας ΔΙοίκησης και Αυτοδιοίκησης  , άμισθη ειδική σύμβουλος   του Δημάρχου Ωρωπού από τον Οκτώβριο του 2014 και Αναπληρωματική Δημοτική Σύμβουλος Ωρωπού. 
Ανανεώνω την υποψηφιότητά μου στο πλευρό του Θωμά Ρούσση, πιστεύοντας απόλυτα στον ίδιο και αναγνωρίζοντας το έργο που έχει ήδη κάνει στον τόπο μου.

Με εκτίμηση
Ευαγγελία Παπαδοπούλου
Υποψήφια με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια