Ο ΜΑΝΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΜΑΝΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ονομάζομαι Μαντάς Γεώργιος. Είμαι παντρεμένος με την Στέλλα Κορτέση εδώ και 24 χρόνια και έχουμε αποκτήσει τρεις κόρες, οι οποίες είναι φοιτήτριες. Είμαι οικονομολόγος, μέλος του Οικονομικού επιμελητηρίου Ελλάδας, απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου Πατρών (ΕΑΠ). Κατέχω μεταπτυχιακό τίτλο απ’το London College of Management στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων. Το 1999 – 2004 διετέλεσα ταμίας της εκκλησίας Αγίας Παρασκευής Καπανδριτίου ολοκληρώνοντας την κατασκευή των νέων πτερύγων, φέρνοντας το Ι. Ναό στη σημερινή του μορφή. Το έτος 2002 ήμουν υποψήφιος πρόεδρος Καπανδριτίου και στη συνέχεια  το 2002-2006 Κοινοτικός Σύμβουλος. Κατά την περίοδο 2001-2002, ήμουν πρόεδρος γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου Καπανδριτίου. Επίσης, συμμετείχα ενεργά ως σύμβουλος στον ΑΠΕΣ Καπανδριτίου. Από το 2014 έως και σήμερα, είμαι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ωρωπού και Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής. Το 2018, με συντονισμένη προσπάθεια των Δημοτικών Συμβούλων Καπανδριτίου, ιδρύσαμε την εθελοντική ομάδα πυρασφάλειας Καπανδριτίου–Πολυδενδρίου(ΕΘΕΚΑΠ).
Τον Αύγουστο του 2018, με ομαδική προσπάθεια, ιδρύσαμε το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ωρωπού (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) το οποίο προορίζεται για παιδιά ΑΜΕΑ.
Κλείνοντας,  θέλω να εκφράσω τις ολόθερμες ευχαριστίες μου στους συνεργάτες μου καθώς και σε όλους εσάς για την συνεχή στήριξη και βοήθεια στο έργο μας. Στις προσεχείς εκλογές ζητώ την εμπιστοσύνη σας, ζητώ την ψήφο σας, οραματιζόμενος ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας! Βοηθήστε με, να το χτίσουμε!!!

Με εκτίμηση
Μαντάς Γεώργιος
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια