Η ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
Ονομάζομαι Χαραλάμπους Καλλιόπη (Πέπη). Είμαι Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, απόφοιτος του ΤΕΦΦΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είμαι επίσης Υποψήφιος Διδάκτορας του τμήματος Κοινωνικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών.
Είμαι παντρεμένη με τον Γιάννη Αυθίνο, καθηγητή του ΤΕΦΦΑ του  Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην κατεύθυνση της Αθλητικής Διοίκησης και έχουμε αποκτήσει δύο αγόρια στην ηλικία τώρα των 19 και 18 ετών αντίστοιχα.
Είμαι μόνιμος κάτοικος από το 2008 της όμορφης Ιπποκρατείου Πολιτείας Αφιδνών.
Εργάζομαι στον τομέα του αθλητισμού ως υπεύθυνη διοργανώσεων και σεμιναρίων στην Εταιρία Sportoption, αλλά είμαι και προπονήτρια στο Ολυμπιακό άθλημα των Καταδύσεων στο οποίο ήμουν πρωταθλήτρια αλλά και μέλος της Εθνικής ομάδας.
Από το 2010 είμαι Ιδρυτικό μέλος, πρωτεργάτης αλλά και Πρόεδρος του αθλητικού Συλλόγου ΑΕΤΟΣ Αγίας Τριάδας Αφιδνών, ο οποίος δραστηριοποιείται στην περιοχή μας στα αθλήματα του μπάσκετ, του τένις και της τοξοβολίας.
Η πρόταση για συμμετοχή μου στον συνδυασμό του Δημάρχου μας κ.Θωμά Ρούσση «Πρώτα Ο Δημότης» με τιμά ιδιαίτερα και μου δίνει την δυνατότητα όνειρα που έχω για την περιοχή μας να έχουν προοπτική για υλοποίηση.

Με εκτίμηση
Καλλιόπη Χαραλάμπους
Υποψήφια με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια