Ο ΡΑΠΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΡΑΠΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Ονομάζομαι Ανδρέας. Γεννήθηκα στο Χαλκούτσι το 1950, όπου ζω και εξασκώ το επάγγελμα του εμπόρου.
Είμαι παντρεμένος με την Ευδοξία Ράπτη, το γένος Τσεκρεζή και έχουμε τέσσερις κόρες.
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Αντιπρόεδρος της Κοινότητας Σκάλας Ωρωπού (1987–1990), και αργότερα ως Δημοτικός Σύμβουλος του τότε Δήμου Ωρωπίων (2006–2010).
Για 12 χρόνια ήμουν ενεργό μέλος στην Εκκλησιαστική Επιτροπή του Χαλκουτσίου.
Έχω διατελέσει Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (1995–1998) και Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (1998–2001).
Συστρατεύομαι με τον Δήμαρχο Ωρωπού και επικεφαλής του Συνδυασμού «Πρώτα Ο Δημότης» Θωμά Ρούσση, γιατί θέλω να δω τον τόπο μου να συνεχίζει να ευημερεί και να βελτιώνεται, και να προσφέρω τις γνώσεις και τις υπηρεσίες μου σε όλους τους Συνδημότες μου, που το έχουν ανάγκη. Συνεχίζουμε για μια υπέροχη και ανοδική πορεία και για ευτυχισμένους και ικανοποιημένους Δημότες.

Με εκτίμηση
Ανδρέας Ράπτης
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια